شناسهٔ خبر: 67409624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات فارس :

افزایش ۲۵ درصدی مشارکت مردم فارس در ساعات اولیه انتخاب چهاردهم +فیلم

شیراز-ایرنا-رییس ستاد انتخابات فارس گفت:گزارش های که در ساعات اولیه از سراسر استان دریافت کردیم نشان می دهد تا ساعت ۱۰ صبح جمعه، مشارکت مردم نسبت به مدت مشابه در ادوار گذشته مجلس و ریاست جمهوری افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل قزل سفلی پس از انداخت رأی خود در صندوق واقع در شعبه اخذ رای آرامگاه حافظ اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش دست‌اندرکاران در بخش‌های مختلف اجرا، نظارت،بازرسی و امنیت که از ساعت ۶صبح در شعب حضور یافتند، صد درصد شعب رای گیری در سراسر فارس راس ساعت هشت فعال و آماده اخذ آرای مردم بودند و شاهد مشارکت بالا و حضور پر شور مردم فارس در چهاردهمین دوره از انتخابات رییس جمهوری هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: ۹۴ هزار نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در بخش‌های مختلف اجرا، نظارت، بازرسی و امنیت هستند.

قزل‌سفلی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان فارس به عنوان یک استان کشاورزی محسوب می‌شود و مردم این استان این روزها درگیر امور کشاورزی هستند اما رأی خودشان را به بعدازظهر موکول نکردند و با شور و شوق خاصی از همان ابتدای صبح در صفوف اخذ رأی حضور یافتند.

رییس ستاد انتخابات فارس گفت: تاکنون گزارشی از بحث قطعی خطوط ارتباطی و انرژی برق نداشتیم و ارتباطات به صورت بر خط برای سامانه‌های احراز هویت برقرار است و تاکنون هم از شعب سیار و ثابت گزارش مبنی بر نقص و کمبود ارائه نشده و این فرآیند به سرعت و به نحو احسن در حال اجراست.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها آغاز شد.

نظر شما