شناسهٔ خبر: 67408465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

حضور پرشور مردم شیعه و سنی زاهدان در پای صندوق‌های رای + فیلم

مردم شیعه و سنی زاهدان با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای آماده خلق حماسه‌ای دیگر شدند تا با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح در سرنوشت کشورشان سهیم شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، مردم شیعه و سنی زاهدان امروز با حضور پرشور در کنار یکدیگر در پای صندوق‌های رأی آماده خلق حماسه‌ای دیگر شدند.

رضا شریفی رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان در رابطه با برگزاری انتخابات در استان اظهار کرد: همه هماهنگی‌ها هم به لحاظ نیروی انسانی، هم به لحاظ لجستیک و همه پشتیبانی‌ها انجام شده و ۱۸۳۰ شعبه اخذ رأی در استان فعال است که بخش اعظم آنها روستایی هستند.

وی ادامه داد: در بحث سلامت انتخابات اولویت ویژه و ممتاز ما این است که ذیل گفتمان مقام معظم رهبری چهار رکن انتخابات که رقابت، سلامت و امنیت و مشارکت است را به معنای واقعی کلمه صیانت کنیم.

شریفی با بیان اینکه ۴۵ هزار نفر وظیفه برگزاری انتخابات در سطح استان را دارند، گفت: در این انتخابات ۲۰۰ هزار نفر رأی اولی در استان می‌توانند پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

وی تصریح کرد: یک شور انتخاباتی خوبی در استان ایجاد شده است و امیدوارم شاهد انتخاب اصلح و به عبارتی رأی مردم استان به فرایند توسعه و ایران قوی باشیم.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شماره ۱۱۱ سامانه ارتباط مردمی دولت آماده دریافت گزارشات مردمی است.

نظر شما