شناسهٔ خبر: 67407991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور حداکثری شادگانی‌ها پای صندوق‌های رای

فرماندار شادگان حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ را وظیفه مهم اقشار مختلف جامعه دانست و گفت: مردم به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی در اواخر وقت، در ساعات اولیه پای صندوق‌های اخذ رای حضور یابند.

صاحب‌خبر -

حضور حداکثری شادگانی‌ها پای صندوق‌های رای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح‌زاده اظهار کرد: تمامی مقدمات برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان شادگان فراهم شده و این شهرستان آماده حضور حداکثری مردم در شعب اخذ رای است.

وی افزود: ۹۶ شعبه اخذ رای در شادگان و بخش مرکزی، ۲۴ شعبه در بخش خنافره و ۱۶ شعبه در شهر دارخوین به صورت ثابت و سیار برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده است.

صالح‌زاده با بیان اینکه امکانات لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم‌شده است، گفت: برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم سرلوحه کار مجریان انتخابات در برگزاری انتخابات است.

وی ادامه داد: اکنون تمام جریان‌های سیاسی دنیا در حال رصد کردن انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند تا بدانند کدام جبهه ریاست جمهوری را برعهده می‌گیرد.

فرماندار شادگان با بیان اینکه زمینه و شرایط برای حضور حداکثری مردم شادگان در این دوره از انتخابات کاملا فراهم است، اظهارکرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر کسی ایران، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رای حضور یابد.

وی افزود: بدون شک حضور مردم باعث یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب است و اقشار مختلف مردم با درک صحیح و انقلابی در پای صندوق‌های رای گیری حضور پیدا خواهند کرد.

 

نظر شما