شناسهٔ خبر: 67407560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

رئیس ستاد انتخابات استان: حرم مطهر رضوی شلوغ‌ترین شعبه أخذ رای در خراسان رضوی است

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تا این لحظه حرم مطهر رضوی شلوغ‌ترین شعبه اخذ رای بوده است.

صاحب‌خبر -

سیدهادی طباطبایی صبح امروز هشتم تیر در ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه طبق تعهدی که به هم‌استانی‌ها داریم، راس ساعت ۸ صبح فرآیند اخذ رای آغاز شد، اظهار کردیم: انتخابات حق مردم است و اگر دقیقه‌ای عقب بیفتد، حق‌الناس تضییع شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۸۴ حوزه استان تعداد ۴۵۶۷ شعبه اخذ رای داریم، افزود: تا کنون و در همین ساعات ابتدایی، از سمت مردم اقبال خوبی به انتخابات شده و مشارکت حتی از انتخابات‌های قبلی هم بیشتر بوده است. امیدواریم تا ساعت ۱۸ که انتخابات پایان می‌یابد و پس از آن در صورت تمدید، مشارکت همین گونه ادامه یابد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه تا این لحظه حرم مطهر رضوی شلوغ‌ترین شعبه اخذ رای بوده است، گفت: همچنین مساجد قدیمی مانند مسجد فقیه سبزواری نیز جزو شعب شلوغ هستند.

طباطبایی بیان کرد: تا این لحظه در زمینه ارتباطات، امنیت و...‌ هیچ مشکلی نداشته‌ایم و برآیند این است که تا پایان هم مشکلی پیش نیاید و این انتخابات را هم مانند انتخابات‌های ادوار قبل به سلامت پشت سر بگذاریم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی گفت: آماری که در مورد نتایج انتخابات در خارج از کشور منتشر شده، کذب است، زیرا هنوز انتخابات در تمام شعب ادامه دارد.

انتهای پیام

نظر شما