شناسهٔ خبر: 67407448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم| مسوولان گنبدکاووس: انتخابات مظهر عزت و اقتدار ملی است

گنبدکاووس- ایرنا- مسئولان گنبدکاووس با دعوت از مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان مرزی برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفتند: انتخابات مظهر عزت و اقتدار ملی و بین المللی جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

مسئولان گنبدکاووس روز جمعه و پس از انداختن رای خود در صندوق شعبه شماره یک مستقر در مسجد قائمیه این شهر و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزودند: هرچه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد، دشمنان نمی‌توانند به ایران اسلامی آسیب بزنند.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: مشروعیت نظام و حفظ حرمت، حیثیت و جایگاه آن را در افکار عمومی داخل و خارج کشور به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بستگی دارد.

حجت الاسلام محمود ترابی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات امروز، افزود: حضور اول وقت در شعب اخذ رای علاوه بر اینکه یک کار پسندیده و مایه افتخار است دیگران را هم برای حضور در انتخابات تشویق می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «روز برگزاری انتخابات برای ملت ما روز شادی و نشاط است»، به خبرنگار ایرنا گفت: از همه مردم و واجدین شرایط درخواست داریم در ساعات اولیه رای خود را به صندوق بیندازند. 

سیدعلی حسینی افزود: شرکت در انتخابات آزمون بزرگی است که تمام دنیا نظاره‌گر آن هستند بنابراین مشارکت بالای مردم عزت و اقتدار ملی بیشتری را برای کشور به همراه خواهد آورد.

وی اضافه کرد: علاوه بر حضور پرشور در انتخابات، مردم باید به موضوع انتخاب نامزد اصلح نیز اهتمام داشته باشند.

فرماندار گنبدکاووس هم گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۳۰ شعبه اخذ رای که ۲۰۳ صندوق آن در بخش مرکزی و شهر گنبدکاووس و ۲۷ شعبه در بخش مرزی داشلی‌برون پیش‌بینی شد.

مهدی دهرویه از واجدین شرایط در گنبدکاووس از اقوام و مذاهب اسلامی خواست در ساعات اولیه در پای صندوق‌های اخذ رای حضور یابند و با انتخاب نامزد اصلح، ادامه دهنده راه و مسیر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی باشند.

محمد شهرکی رئیس مجمع خیرین گلستان هم بابیان اینکه هر رای مردم، تیری در چشم دشمنان است، ابراز امیدواری کرد: مردم ایران باحضور پرشور خود در انتخابات امروز، یکبار دیگر سبب سربلندی کشور و ناامیدی و یاس دشمنان شوند.

به گزارش ایرنا، انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ درحال برگزاری است.

با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما