شناسهٔ خبر: 67407166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات دشمن را ناامید می‌کنند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مردم مومن و ولایی کشور امروز با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات بار دیگر از آزمون الهی سربلند بیرون خواهند آمد و دشمن را ناامید می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای مدرسه شهید یدالله کیانی شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: مردم خوب کشور یک بار دیگر در حال انجام امتحان الهی هستند و این بار نیز همچون گذشته سربلند از این آزمون بیرون خواهند آمد.

وی ادامه داد: این یک نعمت است که مردم در ایران اسلامی سرنوشت خود را به دست خود رقم می‌زنند و خدا نیز به آنها کمک می‌کند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر تداوم راه شهید آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: در این مقطع خداوند راه شهید رئیسی را پیش پای مردم گذاشته شده است و دوران رییس‌جمهوری این شهید بزرگ یکی از دوران‌های بی‌نظیر و نمونه کشور در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

نکونام افزود: کار و جهاد شبانه‌روزی، اخلاص، مردمی بودن و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود که اگرچه برخی تلاش دارند این راه مخدوش شود اما نباید اجازه چنین کاری را داد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و هجمه‌های دشمن در کمرنگ کردن انتخابات در کشور اظهار داشت: امروز دشمن نظاره‌گر است و باید با حضور پرشور و حماسی خود جواب دندان‌شکنی به آن‌ بدهیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای در همان ساعات ابتدایی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌هایی که برای مومنان تعریف شده سبقت در عرصه‌های ایمانی، ارزشی و اخلاقی است و از آنجاکه عرصه انتخابات یکی از عرصه‌های عبادی و سیاسی است و نسبت به آن تکلیف داریم می‌طلبد تا در این عرصه نیز سبقت از هم بگیریم.

نکونام یادآور شد: حضور مردم در انتخابات دشمن را ناامید و انسجام داخلی کشور را تقویت می‌کند.

به گزارش ایرنا، در چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در چهارمحال و بختیاری ۱۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور دارند.

برای برگزاری این دوره از انتخابات، ۷۹۵ شعبه اخذ رای در استان پیش‌بینی شده که از این تعداد ۵۷۴ شعبه ثابت و۲۲۱ شعبه سیار است و از تعداد کل شعب اخذ رای ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.

چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۲ شهرستان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

نظر شما