شناسهٔ خبر: 67407072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مردم برای رأی‌دادن و انجام عمل خیر از هم سبقت بگیرند

استاندار لرستان گفت: مردم برای رأی‌دادن و انجام عمل خیر از هم سبقت بگیرند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان روز جمعه با حضور در پای صندوق اخذ رأی در محل شعبه اداره شرکت شهرک‌های صنعتی بیان کرد: خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده جمعیت قابل توجهی در شعب اخذ رأی حاضر شده است.
 
ابوطالب شفقت با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اخذ رأی در تمام شعب مهیا شده است اظهار داشت: انتظار می‌رود مردم در انجام این عمل خیر سبقت بگیرند چراکه در صورت مراجعه به شعب طی ساعات پایانی صف‌های طولانی ایجاد خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه تاکنون حضور مردم استان و شهر خرم آباد در شعب قابل قبول بوده است تصریح کرد: امید می‌رود ملت همیشه در صحنه با حضور پرشور خود حماسه دیگری خلق کنند.
 
یک هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رأی در استان لرستان پیش بینی شده که یک هزار و ۲۰ شعبه از این مجموع ثابت و مابقی سیار هستند همچنین ۸۳۲ شعبه شهری و ۸۰۶ شعبه نیز روستایی است و بیشترین شعب با ۳۵۷ مورد متعلق به خرم آباد و کمترین با ۴۰ شعبه مربوط به معمولان می‌باشد.
<div id="video-display-embed-code_11260296"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4270286/11260296?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما