شناسهٔ خبر: 67406573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برای شرکت در انتخابات

صاحب‌خبر -
 
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از جامعه فرهنگ و هنر استان برای شرکت در انتخابات دعوت کرد. متن بیانیه بدین شرح است:
بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا... نساء/۵۸
 
برگزاری انتخابات در کشور ، تجلی جمهوریت نظام ، مردم سالاری دینی و اقتدار ملی است. حضور مردم در صحنه  انتخابات، نشان ازمیزان همبستگی ملی دارد و این قدرت همبستگی تا کنون توانسته کشور ما را در مقابل توطئه‌های گسترده دشمنان از جهات مختلف مصون بدارد وموجب استمرار عزت، سربلندی و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی گردد.
 
پس از شهادت جانسوز رئیس جمهور خستگی ناپذیر، شهید دکتر رئیسی، نگاه جهان امروز به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است. اکنون این عرصه مهم فرصتی است تا به توصیه های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) لبیک گفته و با مشارکت حداکثری و انتخاب رئیس جمهوری فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب، اثری شگرف در آبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان داشته باشیم.
 
بی شک هشتم تیرماه تجلّی حضور ملتّی خواهد بود که بیش از ۴۵ سال است با وجود تمام توطئه ها بر عظم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده است. با عرض تبریک ایام خجسته دهه امامت و ولایت و دعوت از جامعه فرهنگ، هنر ورسانه استان برای حضور پر رنگ در صحنه سرنوشت ساز انتخابات، رجاء واثق داریم ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران بار دیگر با حضور حداکثری و انتخاب اصلح توطئه های استکبار جهانی را خنثی خواهند نمود و با تاکید بر استمرار مسیر پر فروغ انقلاب اسلامی ایران، زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(عج) فراهم خواهد شد.

 

جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان خراسان جنوبی

نظر شما