شناسهٔ خبر: 67405773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت اداره‌ها و دفاتر پیشخوان ثبت احوال استان بوشهر در روز انتخابات

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: اداره‌ها و دفاتر پیشخوان ثبت احوال استان بوشهر امروز فعال و آماده خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

فعالیت اداره‌ها و دفاتر پیشخوان ثبت احوال استان بوشهر در روز انتخابات

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، اسکندر پاسالار اظهار داشت: یکی از دستگاه‌هایی که از ابتدای اعلام زمان برگزاری زود هنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آماده‌باش بوده، ثبت احوال است.
وی افزود: اداره‌ها و دفاتر پیشخوان ما امروز فعال هستند و این آمادگی را دارند که اگر کسی مدارک هویتش مشکلی دارد بتواند در همان روز مدرک خود را اصلاح و در انتخابات شرکت کند.
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از افرادی که شناسنامه عکس‌دار یا کارت هوشمند ملی ندارند یا شناسنامه آنها نیاز به تعویض دارد درخواست کرد در این فرصت باقی‌مانده به دفاتر پیشخوان مراجعه و هر چه سریع‌تر برای ثبت‌نام و تعویض شناسنامه خود اقدام کرده و آن را به روز انتخابات موکول نکنند.

وی با بیان این‌که همه تلاش‌ها و اقدامات برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو در حال انجام است تا هیچ فردی به دلیل نداشتن مدارک هویتی از شرکت در انتخابات محروم نشود، تاکید کرد: اداره‌های ثبت احوال همه مشکلات در این زمینه را رفع می‌کنند و در روز انتخابات پاسخگوی مشکلات احتمالی مردم هستند.

پاسالار با اشاره به این‌که احراز هویت افراد در انتخابات از وظایف مهم ثبت احوال در روز برگزاری انتخابات است، گفت: شماره تلفن اداره‌ها و کارکنان ثبت احوال در اختیار ستاد انتخابات قرار داده شده تا چنان‌چه ابهامی در احراز هویت یا دسترسی نداشتن به شماره ملی رای دهندگان باشد با هماهنگی رفع شود.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر یادآور شد: متولدان ۸ تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار یا کارت هوشمند ملی در روز جمعه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کنند.

نظر شما