شناسهٔ خبر: 67405587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح/

دری نجف‌آبادی: در انتخابات امروز مسئولیت بزرگی بر دوش ملت ایران است

کامیار زادفر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات امروز مسئولیت بسیار بزرگی بر دوش ملت ماست و باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که راه شهدای خدمت را ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

آیت الله دری نجف آبادی، جمعه، هشتم تیرماه، در ساعت اولیه رای گیری، رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ایران همواره در تمام جبهه‌های حق علیه باطل حضوری آگاهانه و سرنوشت ساز داشته است.

وی یاد شهدای خدمت و شهدای قوه قضائیه را گرامی داشت و افزود: این شهدا نوابغ روزگار هستند که برای همیشه یادشان باید در جان ها حیات ایجاد کند. آنها شهدای خدمت، فداکاری و ایثار هستند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه انتخابات امروز مسئولیت بسیار بزرگی بر دوش ملت ماست و باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که راه شهدای خدمت را ادامه دهد، گفت: امید است ملت ما در این انتخاب بزرگ پیروز باشد. حضور پای صندوق های رای بسیار معنادار و واجب سیاسی اجتماعی، اخلاقی و شرعی، است چراکه رای به نظام جمهوری اسلامی به معنی پاسداری از نظام و نه گفتن به آمریکا، داعش و دیگران است.

وی با تاکید بر اینکه امروز بهترین انتخاب باید صورت بگیرد، گفت: دولت اینده باید عناصر متعهد به نظام که وابسته به شرق وغرب نبوده، دلسوز ملت باشند و پایبند به اصول نظام و مبانی جمهوری اسلامی باشند را بکار بگیرد.

دری نجف آبادی ابراز امیدواری کرد که دولت آینده با مسئولیت پذیری در چارچوب رهنمودهای رهبری و سیاست های نظام و قانون اساسی منشاء تحولات بیشتری برای کشور باشد.

انتهای پیام

نظر شما