شناسهٔ خبر: 67404677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اهدای بسته ۳۳ میلیون تومانی بنیاد برکت به نوزادان سه قلوی یاسوجی 

با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از خانواده سه قلویی یاسوجی تجلیل شد.

صاحب‌خبر -
اهدای بسته ۳۳ میلیون تومانی بنیاد برکت به نوزادان سه قلوی یاسوجی 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان از خانواده این سه قلو‌ها در یاسوج دیدار و هدایای را که از طرف بنیاد برکت تهیه و ارسال شده بود، تقدیم پدر و مادر این سه قلو قلو شد.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گفت: بنیاد برکت در راستای رسالت اجتماعی خود در حوزه جوانی جمعیت، حمایت از خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر و همچنین خانواده‌های که صاحب فرزند سوم به بعد می‌شوند را در دستور کار خود دارد.
ابوذر صناعی نیا افزود: این پانزده همین خانواده‌ای بود که در قالب پویش ایران جوان با حمایت بنیاد برکت مورد حمایت قرار گرفت.
صناعی نیا ادامه داد: این بسته حمایتی شامل سه بسته لبخند مادری به ارزش هر بسته ۷۰ میلیون ریال و ۳۰میلیون ریال کارت هدیه تقدیم این خانواده شد و همچنین تأمین پوشک این نوزادان به مدت ۶ ماه انجام شد و در مجموع ۳۳۰ میلیون ریال هدیه به این خانواده بوده است.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: همچنین سه خانواده دیگر در سطح استان صاحب فرزند سه قلو شدند که طی هفته آینده از این خانواده‌ها با حضور مسئولان تجلیل می شود.

نظر شما