شناسهٔ خبر: 67404334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی

شعب اخذ رای درآذربایجان غربی آماده میزبانی از مردم در فرآیند رای گیری برای ۱۴ مین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   با پلمپ صندوق ها شعب اخذ رای در ارومیه آماده میزبانی از مردم در فرآیند رای گیری برای ۱۴ مین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی به تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری انتخابات باشکوه در روز هشتم تیر اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف استان مستقر خواهد شد.

رضا ابراهیمی افزود: از این تعداد، یک هزار و ۴۷۶ شعبه ثابت و ۸۸۱ شعبه سیار هستند تا همه مردم آذربایجان غربی بتوانند به راحتی در انتخابات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از کل شعبات در نظرگرفته شده برای آذربایجان غربی، یک هزار و ۱۶۵ شعبه شهری و یک هزار و ۱۹۲ شعبه روستایی است

 

 

آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی آمادگی شعب اخذ رای در آذربایجان غربی

.

نظر شما