شناسهٔ خبر: 67404217 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیانیه وکلای دادگستری وحقوق دانان استان همدان:

همه با هم حضور حداکثری و انتخاب اصلح

جمعی از وکلا و اعضای بسیج حقوق‌دانان استان همدان در راستای دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کردند.

صاحب‌خبر -

جمعی از وکلا و اعضای بسیج حقوق‌دانان استان همدان در راستای دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه که با عنوان همه با هم حضور حداکثری و انتخاب اصلح منتشر شد، آمده است: انتخابات اگر با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی شایسته همراه شود، اثری شگرف در پیشرفت و آبادانی کشور خواهد داشت.

این بیانیه می‌افزاید: امروز تصمیم‌گیری مسئولانه ملت ایران که دارای دو وجه حق و وظیفه است تجلی‌گر دوباره مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. این بار نیز همچون انتخابات‌های گذشته، ملت بزرگ ایران با حضور با شکوه در پای صندوق‌های رای، قدردانی خود از ایثار و فداکاری شهدای انقلاب و دفاع مقدس، مدافعین حرم، سلامت و امنیت را به خوبی نشان خواهند داد.

در ایین بیانیه آمده است: انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است تا به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک گفته شود و در انتخاب اصلح دقت شود که طبق فرموده ایشان رئیس‌جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب، انتخاب شود؛ هشتم تیرماه تجلّی حضور ملتّی خواهد بود که بیش از چندین سال است با وجود تمام توطئه‌ها بر عظم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده است.

در این بیانیه آمده است: وکلای بسیج حقوق‌دانان استان همدان از همه اقشار جامعه به ویژه وکلای دادگستری و جامعه حقوقی همیشه در صحنه، دعوت می‌نماید یک بار دیگر با حضور پرشکوه خود پای صندوق‌های رای، ضمن تجدید بیعت با امام (ره) و رهبری، دشمنان ملت را ناکام و نا امید کنند

نظر شما