شناسهٔ خبر: 67404140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سیستانی وبلوچ آماده برای انتخابِ فردی اصلح برای ریاست جمهوری

شمارش معکوس برای بزرگترین رویداد سیاسی آغاز شده و مردم سیستان و بلوچستان، امروز آماده برای خلق حماسه ایی ماندگار در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

صاحب‌خبر -

سیستانی وبلوچ آماده برای انتخاب،فردی اصلح برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بر مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای تاکید کردند و گفتند: امروز برای مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همه می آئیم چرا که هر رأی مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل است.

 علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان تاکید کردند: این انتخابات می‌تواند سرنوشت ایران را برای سال‌های آینده رقم بزند و توجه به شاخصه‌های فرد اصلح می‌تواند، ایران را به سمت تعالی و جهش پیش برد و مردم باید از این طریق در آینده کشور نقش آفرینی داشته باشند.

آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با رضایت پا به عرصه خدمت گذاشت و با لطف خداوند متعال در مسیر خدمت به گونه‌ای عمل کرده که خداوند همه دل‌ها را معطوف به ایشان کرد و تشییع پیکر با شکوه ایشان را همه مشاهده کردند.

وی بیان کرد: ما اگر بخواهیم این مسیر سعادت را حیث شخصی خود دنبال کنیم لازم است که امروز در انتخابات به گونه‌ای عمل کنیم که دل ولی را بدست بیاوریم و دشمن را  شکست دهیم.

آیت‌الله محامی تاکید کرد: شرکت در انتخابات یعنی انتخاب فرد اصلح، چرا که اگر فرد اصلح انتخاب نشود همه دچار مشکل خواهند شد.

مولوی محمد علی جدگال عالم اهل سنت شهرستان چابهار با بیان اینکه حضور در انتخابات وظیفه شرعی و دینی و قانونی همگان است، گفت: حضور پرشور ملت در انتخابات مهر تأییدی است بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسیر درستی که در حال حرکت‌کردن است.

 وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم؛ یعنی انتخاب یک شخص توانمند، اصلح و قابل‌اعتماد در راس قوه اجرایی کشور و مشخص است وقتی شخصیتی با این خصوصیات بر این مسند تکیه دهد قطار پیشرفت و آبادانی سرعت بیشتری خواهد گرفت، از طرفی دیگر پیشرفت محقق نمی‌شود مگر با تلاش شبانه‌روزی دولتی که اولویت او خدمت به مردم است.

 

 امام جمعه اهل سنت میرجاوه هم گفت: در غم اتفاق تلخ و ناگوار ازدست‌دادن بهترین رئیس‌جمهور انقلاب هستیم و حالا باید پای صندوق‌های رأی حضور یافت و خلأ آن شهید را پر کنیم.

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور بیان کرد: حضور پررنگ ما بسیار حیاتی و مهم است؛ چون دشمنان این کشور، نظام و رهبری که در رأس آنها یهود و صهیونیست است ساکت ننشسته‌اند و با تبلیغات شوم و بلندگوهای تبلیغاتی خود را علیه نظام و کشور بکار گرفته و کار را شروع کرده‌اند.

وی افزود: از آحاد مردم شهرستان، استان و کشور خودم می‌خواهم که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک‌گویند و نشان دهند که رهبر و کشور خود را دوست دارند و این خاک برای ما ارزشمند است و باید مشارکت و حضور پررنگی از خود نشان دهیم .

نظر شما