شناسهٔ خبر: 67402779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نقش کلیدی رسانه ها در مشارکت حداکثری مردم/حماسه ای دیگر در راه است

مسوول بسیج رسانه گیلان گفت:نقش کلیدی رسانه ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات غیر قابل انکار است چرا که اصحاب رسانه بر مبنای رسالت حرفه ای خود با آگاهی بخشی و امیدآفرینی به تبیین اهمیت شرکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه می پردازند.

صاحب‌خبر -

نقش کلیدی رسانه ها در مشارکت حداکثری مردم/حماسه ای دیگر در راه است 

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ پاسدارمهدی پارسا امروز در گفتگو با خبرنگاران در رشت با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اظهار کرد: انتخابات، ضامن حفظ و افزایش اقتدار و وحدت ملی و برهم‌زننده نقشه ها و توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه شکوه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تصویری از نشاط و پویایی انقلاب اسلامی ایرانیان غیور در برابر چشم جهانیان به نمایش می گذارد، افزود: انتخابات عرصه سرنوشت سازی است ، بنابراین باید با معرفی شاخص ها از نگاه رهبری، فردی متعهد، انقلابی و مردمی انتخاب شوند.

 

مسوول بسیج رسانه گیلان با تاکید بر عقب نشینی استکبار جهانی در برابر اتحاد و شکوه حضور مردم در میدان مهم انتخابات ایران، گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه بی تردید رشد و تعالی به سوی قله‌های بلند تمدن نوین اسلامی را سرعت می بخشد. 

 

پارسا با بیان اینکه آنچه در انتخابات چهاردهم بیش از هرزمان دیگر حائز اهمیت است «حضور حداکثری» و «انتخاب آگاهانه» است، افزود: یک دنیا به اراده و بصیرت ملت ایران چشم دوخته اند تا عزت ایرانِ سربلند را به نظاره بنشینند. 

 

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ضامن امنیت پایدار کشور و فرصتی برای نشان دادن رأی و نظر مردم است، بیان کرد: خلق حماسه حضور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در امتداد شکوه حضور مردم در تشییع شهدای خدمت است و دنیا اراده ملت ایران را به نظاره می‌نشیند. 

 

مسوول بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش اصحاب رسانه در جریان سازی رسانه ای و آگاهی بخشی در بین افکار عمومی افزود: نقش کلیدی رسانه ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات غیر قابل انکار است چرا که اصحاب رسانه بر مبنای رسالت حرفه ای خود با آگاهی بخشی و امیدآفرینی به تبیین اهمیت شرکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه می پردازند. 

 

 

نظر شما