شناسهٔ خبر: 67402485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۱۰۰۰ هکتار به فضای شهرک‌های صنعتی لرستان اضافه می شود

استاندار لرستان گفت: از امسال تا سه سال آینده، هزار هکتار به فضای شهرک‌های صنعتی استان اضافه می شود تا به میانگین کشوری نزدیک شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در بازدید از شهرک های صنعتی و فعالان صنعتی استان گفت: در دو سال گذشته ۲۶۰ هکتار به فضای شهرک‌های صنعتی استان اضافه شده است که امیدواریم تا سال ۱۴۰۵، هزار هکتار دیگر نیز اضافه شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه صنعتی در استان نیاز است شهرک‌های صنعتی گسترش پیدا کنند، افزود: از سرمایه‌گذاران هم دعوت می‌کنیم در شهرک‌های صنعتی سرمایه‌گذاری کنند، چون  زیرساخت‌ها فراهم است و می توانند با قیمت ارزان‌تر فعالیت کنند.

آقای شفقت ضمن بازدید از چند بنگاه اقتصادی، در نشست با مدیرعامل شرکت لاستیک سازی خرم آباد مسائل و مشکلات این طرح که اجرای آن از سال ۹۴ آغاز شده را بررسی کرد.

وی همچنین با اشاره به بازدید از یک واحد دارویی گفت:  تنوع کشت شهریورماه به سازمان جهاد کشاورزی استان ابلاغ می‌شود تا توسعه کشت گیاهان دارویی که قابلیت صنعتی و  تجاری سازی شدن را دارند، گسترش یابد.

به گفته استاندار با توسعه کشت گیاهان دارویی در لرستان  شاهد کاهش کشت گیاهان ممنوعه در استان خواهیم بود.

<div id="video-display-embed-code_11257989"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4270024/11257989?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما