شناسهٔ خبر: 67401949 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت هنرمندان موسیقی از مردم برای حضور در انتخابات

هنرمندان موسیقی کشور از مردم خواستند تا با حضور پای صندوق‌های رای، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

صاحب‌خبر -

دعوت هنرمندان موسیقی از مردم برای حضور در انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هنرمندان رشته‌های مختلف از جمله اهالی موسیقی مردم را به حضور پرشور پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

محمد گلریز خواننده نام آشنای کشور در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما، گفت: مردم باهوش ایران بار‌ها ثابت کرده اند که هر زمان پای هویت و حیثیت ایران در میان باشد، با تمام وجود به میدان می‌آیند و پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ تمام جهانیان می‌کشند.

وی افزود: در مراسم تشییع آقای رئیسی، میلیون‌ها نفر از اقشار مختلف مردم به صحنه آمدند که این حضور نشان قدرشناسی ملت ایران از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود. مردم نشان دادند که چقدر رئیس جمهور انقلابی خود را دوست داشتند و راه او را ادامه می‌دهند. 

حامد محضرنیا خواننده جوان موسیقی پاپ هم در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما، در خصوص حضور مردم پای صندوق‌های رای گفت: حضور ما باعث فردای بهتر برای خودمان و فرزندانمان است.

میلاد هارونی خواننده جوان دیگر هم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صحنه حماسه و برگ زرینی دیگر در تاریخ سرزمینمان برشمرد و اظهار داشت: همه کسانی که از فراغ رئیس جمهور شهید، داغی بر دلشان نشست، می‌توانند با حضور پای صندوق‌های رای، دل‌های غمدیده خود را تسکین دهند.

وی افزود: همانطور که مردم در مراسم بدرقه آقای رئیسی در صحنه حاضر شدند، باز هم دوشادوش یکدیگر برای سازندگی و آبادانی کشور می‌ایستند و با شرکت در انتخابات، به آینده کمک می‌کنند.

گفتنی است چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز هشتم تیر برگزار می‌شود.

نظر شما