شناسهٔ خبر: 67401645 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۸۰ خبرنگار انتخابات ریاست جمهوری را در مهاباد پوشش می‌دهند

مسئول کمیته اطلاعات و اخبار ستاد انتخابات مهاباد گفت: ۲۸۰ نفر خبرنگار، گزارشگر، تصویربردار و عکاس اخبار مربوط به جریان اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در این شهرستان پوشش می‌دهند.

صاحب‌خبر -

فرزین شمس‌الدین مسئول کمیته اطلاعات و اخبار ستاد انتخابات مهاباد گفت: ۲۸۰ نیروی خبری شامل خبرنگاران خبرگزاری‌های مختلف از جمله مرکز صدا و سیما، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی،  سایت‌های خبری و پایگاه‌ها هستند که از حضور لحظه به لحظه مردم، خبر، عکس و تصویر تهیه و منتشر می‌کنند.

وی افزود: خبرنگاران با در دست داشتن کارت صادر شده از طرف فرمانداری با سرکشی به شعب اخذ رای، حضور حماسی مردم این شهرستان را به تصویر می‌کشند.

مسئول کمیته اطلاعات و اخبار ستاد انتخابات مهاباد اضافه کرد: علاوه بر این، برنامه‌های زنده تصویری و رادیویی لحظه به لحظه در شبکه‌های محلی و سراسری جریان انتخابات را پوشش خواهند داد.

شمس‌الدین افزود: فعالیت خبرنگاران از ساعت اولیه روز جمعه هشتم تیرماه و همزمان با توزیع صندوق‌های رای آغاز و تا زمان اتمام رسمی انتخابات ادامه دارد.

وی با توجه به نقش مهم رسانه‌ها در انعکاس حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد: حضور رسانه‌ها برای پوشش مشارکت با شکوه مردم در انتخابات، نمادی از اقتدار و قدرت ملت ایران را در عرصه‌های بین‌المللی به منصه ظهور خواهد گذاشت تا پاسخی برای معاندین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشد.

مهاباد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

۱۴۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای این دوره از انتخابات در شهرستان مهاباد پیش بینی شده است.

«سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه هفته جاری، هشتم تیر برگزار می‌شود.

نظر شما