شناسهٔ خبر: 67399640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار گیلان:

حضور پرشور مردم در انتخابات برگ زرینی در تاریخ ایران است

استاندار گیلان از مردم سرافراز و ولایتمدار استان برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و گفت: با شرکت گسترده مردم و تحقق مشارکت حداکثری بر اساس منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل عظیم الشان، برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی رقم می خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز_پنجشنبه هفتم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در گیلان فراهم و ۲۶۸۸ شعبه در مناطق مختلف استان تدارک دیده شده است.

وی افزود: هماهنگی بسیار خوبی بین بخش‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و امنیتی و انتظامی برای برگزاری سالم، امن و توأم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وجود دارد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: آرای مردم برای دست‌اندرکاران انتخابات امانت و حقالناس است و همه بر خود واجب می‌دانیم تا از تک تک این آرا صیانت و پاسداری کنیم.

عباسی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال مأیوس کردن مردم هستند و همه امکانات خود را در این رابطه به میدان آورده‌اند، تصریح کرد: هر رأی مردم بصیر، آگاه، سرافراز و ولایتمدار ایران اسلامی و گیلان عزیز؛ تیر و خاری در چشم آنان است؛ دشمنانی که همواره کوشیده‌اند این ملت را از توسعه، بالندگی و اقتدار بازبدارند اما همیشه ناکام مانده‌اند.

وی تاکید کرد: با شرکت گسترده مردم و تحقق مشارکت حداکثری بر اساس منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل عظیم الشان، برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی رقم می‌خورد و روز شنبه شاهد تحقق اراده مردم و عنایت خداوندی و سرافرازی ایران اسلامی خواهیم بود.

استاندار گیلان گفت: ما به عنوان خادم مردم همه امکانات و ظرفیت‌های استان را برای برگزاری در کمال امنیت، آرامش و صحت انتخابات به کار گرفته‌ایم و از رأس ساعت هشت صبح جمعه همزمان با سراسر کشور آرا مردم اخذ می‌شود و انتظار است مردم تا حد امکان در اوایل وقت برای ریختن آرا شأن به صندوق‌ها اقدام کنند و به ساعات پایانی موکول نکنند.

نظر شما