شناسهٔ خبر: 67399312 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمین ترکیبی نیرو‌های مقاومت در جنین برای شکار نظامیان صهیونیست

در کمین ترکیبی نیروهای مقاومت علیه نیروهای صهیونیست بمب اول در مسیر خودرو نظامی منفجر شد و بمب دوم هنگام رسیدن نیروهای پیاده منفجر شد.

صاحب‌خبر -

کمین ترکیبی نیرو‌های مقاومت در جنین برای شکار نظامیان صهیونیست

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی فلسطین آنلاین نوشت منابع عبری از کمین ترکیبی در جنین خبر دادند. به طوری که یک بمب در مسیر یک خودروی نظامی منفجر شد و بمب دوم هنگام رسیدن نیرو‌های پیاده نظام برای نجات نظامیان مجروح ناشی از انفجار بمب نخست، منفجر شد.


عکس افسر صهیونیست کشته شده در جنین
کانال تلگرامی شبکه خبری قدس تصویری از افسر صهیونیست منتشر کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن وی در کمین ترکیبی مقاومت فلسطین در منطقه سهل مرج ابن عامر در جنین در کرانه باختری اشغالی اذعان کرد. 

کمین ترکیبی نیرو‌های مقاومت در جنین برای شکار نظامیان صهیونیست

 



شهید یا زخمی شدن شماری از فلسطینیان در بمباران غزه
کانال تلگرامی فلسطین آنلاین نوشت در حملات اسرائیل به منطقه مسکونی در محله الصبره در جنوب شهر غزه، شماری از فلسطینیان شهید یا زخمی شدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11257493"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4269917/11257493?width=600&height=350"></script></div>





دختر ۱۰ ساله فلسطینی که بازویش قطع شد
سمیه دختر ۱۰ ساله فلسطینی است که سعی می‌کند با قطع شدن دستش از ناحیه بازو کنار بیاید. ماه آوریل خانه خانواده سمیه و خانه عمویش در غزه هدف حملات هوایی اسرائیل قرار گرفت. در آن حمله سه تن از عموزاده هایش کشته شدند و به دست وی ترکش اصابت کرد. 
سمیه، دختر ۱۰ ساله فلسطینی: ترکش بازومو قطع کرد. بازوم کاملاً قطع شد. بازوم رو دیدم که پشت سرم افتاد روی زمین. برای همین می‌خوام برم خارج و دست مصنوعی بذارم؛ چون منم مثل همه بچه‌ها حق دارم دست داشته باشم. واقعاً به خاطر دستم ناراحتم. می‌تونید تصور کنید از دست دادنش یعنی چی؟ بازومو گذاشتن تو خاک. اون الان با خدا است. 
 روزی که سمیه بازویش را از دست داد، برادرش به او قول داده بود او را برای اسب سواری ببرد و امروز او به آرزویش رسید. 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11257495"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4269917/11257495?width=600&height=350"></script></div>





شب جهنمی برای نظامیان صهیونیست در جنین
شبکه تلویزیونی الغد با انتشار تصاویری اعلام کرد در یورش نظامیان اشغالگر به شهر و اردوگاه جنین، درگیری‌های شدیدی میان نظامیان اشغالگر و نیرو‌های مقاومت صورت گرفت. در این درگیری‌ها نیرو‌های مقاومت از بمب‌های دست ساز در مسیر خودرو‌های رژیم اشغالگر استفاده کردند و در پی انفجار خودرو‌های این رژیم شماری از نظامیان مجروح شدند و رژیم اشغالگر افزون بر استفاده از آمبولانس‌ها برای انتقال مجروحان، از بالگرد نیز برای این هدف استفاده کرد. گزارش‌ها حاکی است حال برخی از نظامیان اشغالگر وخیم است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11257496"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4269917/11257496?width=600&height=350"></script></div>





انفجار خودرو رژیم صهیونیستی در جنین و به شدت مجروح شدن سرنشینانش
کانال تلگرامی نیوپرس تصاویری از محل وقوع انفجار در مسیر خودرو‌های رژیم اشغالگر در منطقه سهل مرج ابن عامر در جنین منتشر کرد و افزود در پی وقوع این انفجار، سرنشینان این خودرو به شدت مجروح شدند. 
این کانال همچنین تصاویری از بقایای خودروی رژیم اشغالگر که در مسیر بمب گذاری منفجر شد، منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11257498"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4269917/11257498?width=600&height=350"></script></div>





خسارت‌های وارده به خانه‌ای در بیت لاهیا فراتر از تصور است
شبکه الجزیره انگلیسی در خبری به نقل از سازمان دفاع مدنی غزه، میزان تخریب و نابودی ناشی از حمله اخیر رژیم صهیونیستی به بیت لاهیا را غیرقابل توصیف بیان کرد. 
سازمان دفاع مدنی غزه اعلام کرد سطح تخریب ناشی از حمله هوایی اسرائیل به بیت لاهیا در شمال این باریکه، فراتر از تصورات می‌باشد. دست کم ۱۵ نفر در این حمله که به خانه‌ای در شمال غزه صورت گرفت، شهید شدند. نیرو‌های امدادگر ساعت‌ها وقت را صرف نجات افرادی کردند که در زیر آوار زنده مانده اند. بیشتر آنهایی که در این حمله زخمی شدند زنان و کودکان می‌باشند. خبرنگار الجزیره این گزارش را برای ما از محل وقوع حمله به این خانه در بیت لاهیا ارسال کرده است. 
حمله هوایی اسرائیل، خانه مسکونی متعلق به خانواده ابوعواد را در شهر بیت لاهیا هدف قرار داد. همانگونه که در تصاویر می‌بینید این خانه تا قبل از این یک ساختمان چهار طبقه بود که محل زندگی ۲۵ انسان بی گناه به شمار می‌رفت که اکثریت شان نیز زنان و کودکان بودند. همانگونه که در تصاویر می‌بینید نیرو‌های نظامی اسرائیل تفاوتی میان غیر نظامیان بیگناه و جنگ جویان قائل نمی‌شوند. نیمی از ۲۵ انسان بی گناهی که در این ساختمان زندگی می‌کردند کشته شده و نیمی دیگر نیز در بیمارستان بستری هستند و دست و پا‌های آنها از دست رفته است. در شرایط کنونی، نیرو‌های دفاع مدنی تلاش می‌کنند افراد کشته شده‌ای را که زیر آوار مانده اند نجات دهند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11257499"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4269917/11257499?width=600&height=350"></script></div>






لحظه انفجار بمب در مسیر بلدوزر رژیم صهیونیستی در جنین
حساب کاربری مرکز اطلاع رسانی فلسطین در شبکه اجتماعی ایکس تصاویری از لحظه انفجار بمب در مسیر بلدوزر رژیم اشغالگر نزدیک مسجد جامع طوالبه در اردوگاه جنین منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11257505"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4269917/11257505?width=600&height=350"></script></div>




در غزه، یک مادر و پسر قطع عضو امیدوارند بتوانند "در خارج از کشور درمان شوند"
بخش تصویری خبرگزاری فرانسه تصاویری از یک مادر و فرزند فلسطینی که هر دو در حملات وحشیانه اسراییل قطع عضو شده اند و در بیمارستان الاهلی عرب در غزه بستری هستند منتشر کرد. این مادر فلسطینی می‌گوید منتظر است تا روزی مرز‌ها باز شوند و او به همراه فرزندش بتوانند به خارج بروند و درمان شوند.
این در حالی است که فیلیپ لازارینی کمیسر کل آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) روز سه شنبه گفت: درگیری در غزه همچنان با تلفات انسانی وحشتناکی همراه است و روزانه ۱۰ کودک یک یا هر دو پای خود را در این درگیری از دست می‌دهند.
مروه ابوزیده مادر فلسطینی: منتظر روزی هستم که مرز‌ها باز شوند تا بتوانیم در خارج درمان بشویم.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11257506"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4269917/11257506?width=600&height=350"></script></div>





یکی از کودکان قربانی جنایت رژیم صهیونیستی
کانال تلگرامی القسطل تصویری از کودکی منتشر کرد که در شمال غزه دچار سوء تغذیه شده است.

کمین ترکیبی نیرو‌های مقاومت در جنین برای شکار نظامیان صهیونیست

 

نظر شما