شناسهٔ خبر: 67398578 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ورود بیش از ۴۰۰ محموله سلاح آمریکایی از ابتدای جنگ علیه غزه تاکنون

رهبر انصارالله یمن گفت: رژیم صهیونیستی اگر وارد جنگ با حزب الله شود، بلایی فراتر از تصور بر سرشان خواهد آمد .

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی با بیان اینکه دشمن آمریکایی همچنان به ارسال محموله‌های سلاح برای ویرانی غزه و قتل مردم فلسطین ادامه می‌دهد، گفت: گزارش‌های رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از ورود بیش از ۴۰۰ محموله سلاح آمریکایی از ابتدای جنگ علیه غزه تاکنون خبر می‌دهد.

وی ادامه داد: سازمان‌های اروپایی ۳۶ میلیارد دلار به صورت وام به دشمن ارائه دادند تا به قتل ملت فلسطین ادامه دهد.

الحوثی با بیان اینکه در خصوص پوشش رسانه‌ای رنج و سختی ملت فلسطین و رسوا کردن دشمن صهیونیستی و متحدانش، شاهد کوتاهی و قصور در عرصه رسانه هستیم، تاکید کرد: می‌بایست کشور‌های عربی دست به حملات رسانه‌ای و دیپلماتیک و حملات سیاسی گسترده بزنند و در این عرصه‌ها وارد عمل شوند.

وی گفت: می‌بایست شاهد حمایت رسانه‌ای گسترده از ملت فلسطین و رسوا کردن آمریکا و اسکله شناور آن باشیم. رسانه‌ها باید فریب و نیرنگ آمریکا در خصوص این اسکه شناور را برملا کنند.

رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: نیرو‌های مسلح ما به همراه مقاومت عراق امروز دست به ۴ عملیات مشترک علیه رژیم صهیونیستی زدند.

عبدالملک الحوثی با بیان اینکه دشمن از جنگ همه‌جانبه با لبنان صحبت می‌کند در حالی که در یک مضیقه و تنگنا بسر می‌برد و به خوبی می‌داند که این جنگ نتایج خطرناک و ویران‌کننده برای آن دارد، گفت: اظهارات صهیونیست‌ها بیانگر ترس و وحشت عظیم آن‌ها از جنگ همه‌جانبه با حزب الله است.

وی افزود: اگر رژیم اسرائیل وارد جنگ همه‌جانبه با حزب الله شود، بلایی که بر سر صهیونیست‌ها خواهد آمد فراتر از تصور است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما