شناسهٔ خبر: 67398022 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعطای ۶ هزار فقره تسهیلات در دولت شهید رئیسی

مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد گفت: در مدت سه ساله شهید رئیسی، ۶ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ پنج هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به متقاضیان در استان یزد پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

سید عباس امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: ۴ هزار و ۷۰۰ فقره از این تسهیلات به مبلغ پنج هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال پرداخت شده که زمینه ایجاد و تثبیت ۶ هزار و ۴۰۰ نفر فرصت شغلی را فراهم نموده و هزار و ۳۰۰ فقره به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات ضروری اقدام شده است.

وی افزود: از تسهیلات پرداختی ۲ هزار و ۸۰۰ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال در بخش خدمات، هزار و ۲۱۰ طرح به مبلغ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال در بخش صنعت و ۶۹۰ طرح به مبلغ هزار و ۶۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی مورد حمایت مالی قرار گرفته است.

مدیر صندوق کارآفرینی استان خاطر نشان کرد: ۳ هزار و ۱۳۵ فقره تسهیلات به آقایان، ۲ هزار و ۸۰۰ فقره به بانوان و ۶۵ فقره به مؤسسات و شرکت‌های حقوقی پرداخت شده است.

امامی گفت: از اقدامات شاخص دولت سیزدهم راه اندازی نهضت احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال در کشور بود و صندوق کارآفرینی امید استان با حمایت مالی از ۵۰ واحد راکد و نیمه فعال با اعتباری معادل ۸۰۰ میلیارد ریال در دولت مردمی، زمینه ایجاد و تثبیت ۲۸۰ فرصت شغلی را فراهم نمود.

وی افزود: جذب صد درصدی اعتبارات مربوط به مصوبات سفر شهید جمهور به استان یزد از دیگر اقدامات صندوق کارآفرینی امید استان است که با پرداخت ۸۶۹ فقره تسهیلات اشتغال و ضروری با اعتباری معادل ۹۸۵ میلیارد ریال توانست زمینه پاسخگویی به درخواست‌های مردم دارالعباده را فراهم نماید.

نظر شما