شناسهٔ خبر: 67397815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خبر داد

امدادرسانی به ۲۵۷ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب سوادکوه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به زنده بودن سه نفر از پنج مفقودی سیل سوادکوه از امدادرسانی به ۲۵۷ نفر از متاثرین سیلاب در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلامعلی فخاری عصر امروز _پنجشنبه هفتم تیر _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سیل سوادکوه به ۲۵۷ نفر از متاثرین سیلاب امدادرسانی شد، اظهار کرد: بارش‌های رگباری شدید در شهرستان سوادکوه منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و منازل مردم شد که تیم‌های امدادی هلال‌احمر مازندران در اسرع وقت برای کمک به متاثرین از این حادثه به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی افزود: بیشترین مناطق آسیب‌دیده در شهرستان سوادکوه و پل سفید بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به اینکه بارندگی در چند نقطه از سوادکوه منجر به راه افتادن جریان‌های سیلابی شد، گفت: در منطقه طالع‌رودبار با ورود جریان شدید سیلاب واریزه‌ای جاده را بست و تعدادی از مسافران و خودروهای عبوری را با مشکل مواجه کرد.

فخاری از اعزام ۳۲ تیم امدادی و ۱۷ تیم پشتیبان به منطقه خبر داد و مطرح کرد: امدادرسانی به ۲۵۷ نفر، اسکان اضطراری ۶۱ نفر، انتقال هفت نفر به مرکز درمانی و تخلیه آب از ۳۹ واحد مسکونی از جمله خدمات ارائه شده به متاثرین از سیلاب در شهرستان سوادکوه و پل سفید بوده است.

وی با تاکید بر استمرار حضور تیم‌های امدادی هلال‌احمر مازندران در منطقه تصریح کرد: تا هر زمان که نیاز باشد عملیات ادامه خواهد داشت و همه نیروها و عوامل امدادی نیز در منطقه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با اعلام اینکه پس از جست‌وجو مشخص شد سه نفر از پنج مفقودی پس از مصدومیت در سیل برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. خاطرنشان کرد: پیکر یکی از دو مفقودی که بانوی ۲۵ ساله بود از رودخانه تلار و در ۴۰ کیلومتری وقوع حادثه بیرون کشیده شد.

نظر شما