شناسهٔ خبر: 67397652 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

جامعه قاریان قرآن مشهد بیانیه دعوت به حضور در انتخابات ۸تیرماه خود را منتشر کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه دعوت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری
«إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلى أَهْلِهَا»
مردم شریف ایران همانگونه که با حضور گسترده خود در مراسم تشییع شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، ناامیدی و یأس را بر همه ظالمان ودشمنان کشور مستولی کردند بفرموده رهبرمعظم انقلاب که فرمودند: «هرکسی که علاقه‌مند به ایران قوی است، بایستی دراین انتخابات شرکت کند» باشرکت درچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیزباردیگر دشمنان وتفرقه افکنان را که قصدضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند ناامیدخواهندکرد.
تجلی مردم‌سالاری دینی باشور وشعور و اشتیاق هموطنان عزیز در همراهی با آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب، این‌ بار هشتمین روز از تیرماه ۱۴۰۳ را به حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد کرد تا نام ملت سرافراز ایران عزیز با گرامیداشت رئیس جمهور شهیدمان، بازهم به بزرگی در تاریخ یاد شود.
جامعه قاریان قرآن مشهد از کلیه اقشارجامعه، همچنین از جامعه قرآنی دعوت می‌کند تا باحضور شکوهمندانه در انتخابات، برای تعیین نهمین رئیس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران، نقش آفرینی ارزنده‌ای داشته باشند.
وعده ما روز جمعه ۸ تیرماه از ساعت ۸ صبح در شعبه اختصاصی اصحاب قرآن، فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام مشهد مقدس (بوستان ملت).
إِنَّ اللهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ
«جامعه قاریان قرآن مشهد»

نظر شما