شناسهٔ خبر: 67397561 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری هرمزگان: نقش آفرینی سازمان بازرسی در پیشگیری از فساد اداری و مالی قابل تقدیر است

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بازرسی کل استان در سال‌های اخیر کار‌های بزرگ و مفیدی انجام داده و نقش این مجموعه در پیشگیری از فساد اداری و مالی قابل تقدیر است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به مناسبت هفته قوه قضاییه، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در اداره کل بازرسی استان از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

وی همچنین در دیدار با مدیر کل و دیگر مسئولان بازرسی استان هرمزگان ضمن تشکر از اقدامات سازمان بازرسی و نقش آن در شورای قضایی استان هرمزگان، جایگاه این سازمان را بسیار خطیر و حساس عنوان کرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه به سر می‌بریم، این موضوع، ضرورت استفاده از فرصت برای تحقق اهداف و برنامه‌های سند تحول را اجتناب ناپذیر می‌سازد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست قوه قضاییه، فرآیند بروز رسانی سند تحول قوه قضاییه در جریان است و برای دستیابی به تحول، سازمان بازرسی می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق و تعریف مأموریت‌های جدید در این خصوص، فعالانه ایفای نقش کند.

قهرمانی تصریح کرد: خوشبختانه با مدیریت رئیس سازمان بازرسی کل کشور و تلاش‌های مدیرکل بازرسی استان هرمزگان، مسیر تحقق اهداف در حال ارتقا است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بازرسی کل استان در سال‌های اخیر کار‌های بزرگ و مفیدی انجام داده و نقش این مجموعه در پیشگیری از فساد اداری و مالی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: برنامه‌های اجرا شده توسط بازرسی کل استان هرمزگان انضباط مالی و اداری استان را افزایش داده و از بروز مظاهر فساد و تخلف جلوگیری کرده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اظهار رضایت از عملکرد بازرسی کل استان هرمزگان و گزارش‌های ارائه شده توسط این مجموعه در شورای قضایی استان هرمزگان، تلاش این مجموعه را ارزنده، تأثیرگذار و قابل تقدیر توصیف کرد.

در جریان این بازدید، محمد اسمی مدیرکل بازرسی استان هرمزگان نیز با ارائه گزارشی، مهمترین اقدامات و برنامه‌های اداره کل بازرسی استان را تشریح کرد.

انتهای پیام /

نظر شما