شناسهٔ خبر: 67397212 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه دارالعلم تابستانی‌

مدیر عالی حرم مطهر رضوی با حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی، از مراجع تقلید شیعه، دیدار و گفت وگو کرد.

صاحب‌خبر -

در این دیدار صمیمانه که در فضایی معنوی برگزار شد، مدیر عالی  حرم مطهر رضوی به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های حرم مطهر در جهت معرفت‌افزایی و نیز رفاه حال زائران حضرت رضا (ع)، پرداخت. 
خوراکیان همچنین به تشریح برنامه‌های فرهنگی، عمرانی و خدماتی حرم مطهر رضوی در راستای ترویج معارف دینی و ارائه خدمات به زائران بارگاه منور رضوی اشاره کرد.

حضرت آیت‌الله‌ سبحانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های آستان قدس رضوی، به ویژه حجت الاسلام و المسلمین مروی، تولیت آستان قدس، بر اهمیت ترویج معارف دینی و توجه به نیازهای زائران بارگاه منور رضوی تاکید کردند. 

وی همچنین از خدمات حرم مطهر رضوی به زائران در ایام نوروز و ماه رمضان قدردانی کردند.
در ادامه این دیدار، حضرت آیت‌الله سبحانی اعلام کردند، تعدادی از نسخ کتب خطی خود را به کتابخانه آستان قدس رضوی اهدا خواهند کرد و این کتب خطی که از نفایس ارزشمند علمی و فرهنگی هستند، به گنجینه کتابخانه آستان قدس افزوده خواهد شد.

همچنین مقرر شد حضرت آیت الله سبحانی در مرداد ماه سال جاری سفری به مشهد مقدس داشته باشند و در مدرسه دارالعلم تابستانی که با مشارکت آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود، به تدریس بپردازند.

دیدار مدیر عالی حرم مطهر رضوی با آیت‌الله سبحانی و اهدای نسخ خطی وی به کتابخانه آستان قدس، نشان‌دهنده تعامل و همکاری صمیمانه بین حوزه های علمیه و آستان قدس رضوی در جهت ترویج معارف دینی و نشر فرهنگ اسلامی است.

نظر شما