شناسهٔ خبر: 67397096 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

عضو فقهای شورای نگهبان:

فردی را باید انتخاب کرد که دلداده دین باشد

آیت الله خاتمی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات برای انتخاب فرد اصلح گفت: فردی را باید انتخاب کرد که دلداده دین باشد چراکه انقلاب اسلامی برای دین و جواب «آری» به اسلام آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، آیت الله سیداحمد خاتمی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلم شهید جمهور و هیات همراهش در مصلی الغدیر خرم‌آباد، با اشاره به اینکه تشییع باشکوه شهیدان خدمت از نوادر تاریخ انقلاب اسلامی بود و همگان در سوگ آنان گریستند، گفت: دوران طلایی انقلاب در زمان شهید آیت‌الله رئیسی رقم خورد و دستاوردهای دولت وی در اذهان عموم ماندگار است.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه راه شهیدان خدمت ادامه دارد، افزود: حضور در انتخابات ریاست جمهوری میثاق دوباره با انقلاب و تکمیل حماسه تشییع شهیدان خدمت است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب یک سال التماس کردند، مردم پای صندوق رای نباشند اما چشم دشمن کور شد و در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۱ درصد شرکت کردند و ضد انقلاب باورشان نمی‌شد، گفت: اکنون هم نگرانی در خصوص حضور نداریم اما مردم باید در انتخاب فرد اصلح دقت کنند، اصلح را باید از طرفداران و افراد حاضر در ستادهای انتخاباتی آنها شناخت.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه فردی را باید انتخاب کرد که دلداده دین باشد چراکه انقلاب اسلامی برای دین و جواب «آری» به اسلام آمد، گفت: امیدواریم با انتخاب اصلح سرنوشت خوبی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم ادامه داد: شهید رئیسی ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را تسویه کرد و طرح آبرسانی و بازگشت اقتدار نظام از دستاوردهای دولت شهید رئیسی بود، دولت شهید رئیسی روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت صادر کرد و پولش را گرفت و ۴۰۰ میلیون دز واکسن از چین نیز وارد شد.

آیت الله خاتمی اظهارداشت: 9کشور جهان برای شهادت وی اعلام عزای عمومی کردند و هنوز هم برخی معتقدند منزوی شده‌ایم چون نمی‌خواهند ببینند که نظام مقتدر شده است

وی در پایان بیان کرد: اکنون مردم پای صندوق های رای خواهند رفت و باری دیگر با حضور و مشارکت بالای خود اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

نظر شما