شناسهٔ خبر: 67396480 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ابزار و ماشین ابزار شروع به کار کرد

مدیر اجرایی شرکت نمایشگاهی چیستا : نمایشگاه صنعت و ابزار آلات پایگاه بزرگی برای تولیدکنندگان و کارگاه‌های صنعتی هستند . مدیر اجرایی شرکت نمایشگاهی چیستا : نمایشگاه صنعت و ابزار آلات پایگاه بزرگی برای تولیدکنندگان و کارگاه‌های صنعتی هستند .

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، محمود گودرزی مدیر اجرایی شرکت نمایشگاهی چیستا در چهارمین نمایشگاه صنعت و ابزار آلات که با حضور مقامات وزارت صمت برگزار شد گفت: این نمایشگاه نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۲۵ درصدی بوده است و با حضور ۳۰۰ شرکت تولیدی و بازرگانی در فضایی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع در زیرگروه‌های کالایی متنوع آخرین دستگاه‌ها و فناوری های روز دنیا را به نمایش گذاشته اند.

او با اشاره به اینکه شاهد حضور ۵۰ شرکت فعال در حوزه نمایندگی محصولات بازرگانی و خارجی هستیم گفت: هر یک از شرکت کنندگان زمینه ساز فعالیت حیات کارگاه‌های صنایع تولیدی هستند و پایگاه بزرگی برای تامین مایحتاج کارخانجات و کارگاه‌های صنعتی در کشور هستند و این نمایشگاه ها با هدف رونق کسب و کار برگزار می‌شود.

گودرزی با تاکید براینکه نمایشگاه صنعت کارگاهی زمانی می‌تواند مفید باشد که حلقه های مفقوده صنعت را کنار هم قرار دهد گفت: تمامی کارخانجات و کارگاه‌ها با مراجعه به نمایشگاه ملزومات خود را تهیه می کنند و وجود تکنولوژی های به روز بستر مناسبی بین تجار و تولیدکنندگان است.

وی ادامه داد: هیئت‌های بازدیدی از کشورهای چین، ترکیه، افغانستان و عراق در نمایشگاه حضور دارند که حضور آنان منتج به تعاملات تولید و فضای صادرات در کشور خواهد شد.

گودرزی گفت: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب دارای تمامی استاندارهای لازم برای بهره مندی شرکت کنندگان است. او افزود: تعاملاتی که با صنعتگران داشتیم این است که موقعیت مکانی شهر آفتاب در قطب اقتصادی و صنعتی کشور است و دسترسی به شهر آفتاب برای بازدیدکنندگان بسیار راحت است و همچنین غرفه داران بدون دغدغه می‌توانند حمل و نقل تجهیزات خود را با ماشین های سنگین انجام بدهند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر شما