شناسهٔ خبر: 67396437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بهره‌برداری از ۱۴ طرح بزرگ آب و برق در استان مرکزی

۱۴ طرح بزرگ آب و برق استان مرکزی، هم‌زمان با افتتاح طرح‌های وزارت نیرو به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، طرح‌های بزرگ آب و برق استان مرکزی، هم‌زمان با افتتاح طرح‌های وزارت نیرو در کشور، با ارتباط و بیناری با سرپرست ریاست جمهوری و وزیر نیرو و با حضور استاندار مرکزی به بهره‌برداری رسید.

تاکنون اعتباری بالغ بر ۳۷ هزار میلیارد ریال برای افتتاح این طرح‌ها در استان مرکزی هزینه شده است.

یکی از بزرگ‌ترین طرح افتتاح شده امروز در استان مرکزی، طرح آب‌رسانی از چشمه هفتیان به شهرستان تفرش و ۴۰ روستای این شهرستان با ساخت ۶۷ کیلومتر شبکه برق و چهار ایستگاه پمپاژ آب با ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

افتتاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق (طرح بهارستان)، عملیات سیم به کابل خود نگهدار و اصلاح شبکه فشار ضعیف نقاط شهری استان، ساخت پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت حاجی آباد و پست ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی ساوه پنج و افزایش ظرفیت پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهر صنعتی مامونیه از طرح‌های افتتاحی استان مرکزی است که امروز همزمان با سراسر کشور در این استان به بهره برداری رسید.

احداث پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت خورق و پست سیار ۶۳ به ۲۰ نخجیروان، ایجاد خطوط ۶۳ کیلوولت اختصاصی فرو آلیاژ کاویان، اصلاح خطوط اطراف پست ۲۳۰ کیلووات ساوه، اجرای استریم چهارم فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب شهرستان اراک و اجرای مدول دوم تصفیه خانه شهرستان خمین از دیگر طرح‌های افتتاحی وزارت نیرو در استان مرکزی است.

نظر شما