شناسهٔ خبر: 67396172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران:

تردد در جاده هراز سنگین و پرحجم است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به مسدود بودن جاده سوادکوه به دلیل جاری شدن سیلاب، هم‌اکنون تردد محور هراز پرحجم و سنگین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب، ظهر امروز_پنجشنبه هفتم تیر_ با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان مازندران اظهار کرد: هم‌اکنون محور سوادکوه به دلیل جاری شدن سیلاب در شامگاه سه‌شنبه همچنان مسدود و تردد از هر دو طرف ممنوع است.

وی با بیان اینکه با توجه به اجرای عملیات پاک‌سازی در این محور تا اطلاع ثانوی سوادکوه مسدود است، افزود: هم‌اکنون تردد خودروها در محورهای جایگزین کندوان، هراز و کیاسر برقرار است.

رئیس پلیس راه مازندران تردد در محور هراز را پرحجم و سنگین دانست و مطرح کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی تردد هرگونه خودروهای سنگین، موتورسیکلت‌ها به غیر از خودروهای حمل بار فاسد شدنی و یخچالی در این محور ممنوع است.

جهان‌تاب با تاکید براینکه حجم تردد در محورهای کندوان و کیاسر نیز روان و کم گزارش می‌شود، اظهار داشت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها در محورهای کوهستانی و ارتفاعات اکنون سطح جاده‌ها لغزنده است.

وی از رانندگان و مسافران خواستاریم تا فعلاً از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و سفرشان را به روزهای آینده موکول کنند، خاطرنشان کرد: همچنین از توقف در مناطق حادثه‌خیز و احتمال ریزش سنگ، سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و در صورت حجم ترافیک با صبر و حوصله با مأموران راهور همراهی کنند.

نظر شما