شناسهٔ خبر: 67395986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

فعالیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توسط پلیس رصد می‌شود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: فعالیت طرفداران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در فضای حقیقی و مجازی توسط پلیس رصد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان ظهر امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا _جمعه هشتم تیر_ همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد و حضور پرشور و حداکثری مردم در این رویداد مهم ملی می‌تواند سبب افزایش اقتدار سیاسی کشور در مجامع جهانی و بین المللی شود.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مدت‌ها است فعالیت تبلیغاتی خود را برای ترغیب مردم در راستای مشارکت نداشتن در این رویداد ملی آغاز کرده‌اند و با سیاه نمایی و دروغ گفتن قصد دارند حضور مردم را در این عرصه کم اهمیت و بی فایده نشان دهند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این توطئه دشمنان نیز همچون انتخابات گذشته و مناسبت‌های دیگر نقش بر آب خواهد شد و ملت بزرگ و با بصیرت کشورمان با درک اهمیت موضوع حضوری قاطعانه و پرشور پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

سردار حاجیان با اشاره به فراهم شدن همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری، تاکید کرد: متولیان امر پس از شهادت رئیس‌جمهور خدمتگزار حضرت آیت‌الله رئیسی به سرعت تمهیدات لازم را فراهم کرده و به یاری خداوند متعال همه چیز آماده برگزاری این رویداد مهم ملی است.

وی اضافه کرد: در این میان پلیس به عنوان متولی تأمین نظم و امنیت در جامعه، مسئول مستقیم برقراری امنیت انتخابات است و برای این امر مهم در آمادگی صددرصدی به سر می‌برد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تاکید کرد: تمام همکاران ما برای برقراری امنیت انتخابات در آمادگی کامل به سر می‌برد و آموزش‌های لازم به آن‌ها داده شده است، هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

سردار حاجیان با اشاره به رصد فعالیت ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه از همان روز اول تبلیغات، گفت: رصدهای صورت گرفته چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی همچنان و تا پایان کار رأی گیری ادامه خواهد داشت.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه بداخلاقی انتخاباتی از سوی طرفداران نامزدهای انتخابات به ویژه در زمان کار رأی‌گیری، موضوع را به پلیس گزارش کنند و مطمئن باشند رسیدگی لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان با دعوت عموم مردم به حضور در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، افزود: حضور حداکثری در کنار انتخابی اصلح و آگاهانه می‌تواند زمینه افزایش اقتدار بیشتر کشور و رشد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را فراهم کند.

نظر شما