شناسهٔ خبر: 67395850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر سنندج:

توزیع عادلانه خدمات اولویت مدیریت شهری سنندج است

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: تمام تلاش مجموعه شورا و شهرداری سنندج ایجاد بسترهای لازم برای خدمات‌رسانی به آحاد شهروندان با تاکید بر اصل عدالت‌محوری و توزیع عادلانه خدمات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، عزت رضایی امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در دیدار با رئیس کل دادگستری کردستان و دادستان سنندج که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر سنندج و در راستای گرامیداشت هفته قوه قضائیه صورت گرفت، اظهار کرد: امروز با تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و همچنین اقدامات ارزشمند و تأثیرگذار دستگاه قضا، امنیتی کاملاً پایدار در سطح استان حاکم و مردم رضایتمندی بسیار زیادی از عملکرد دستگاه قضا دارند.

وی افزود: در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری در سنندج با تعامل و همدلی خوبی که بین اعضا و مدیریت شهری وجود دارد توانسته‌ایم اقدامات خوبی در زمینه توسعه و عمران و همچنین پاسخگویی به مطالبات مردم برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه خدمات در مجموعه شهرداری از گستردگی بسیار زیادی برخوردار است، گفت: گستردگی خدمات این مجموعه و اینکه تمام شهروندان به انواع مختلف با این نهاد سر و کار دارند به تبع انتظارات را هم افزایش می‌دهد.

رضایی تصریح کرد: تمام تلاش ما ایجاد بسترهای لازم برای خدمات رسانی به آحاد شهروندان با تاکید بر اصل عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات است.

وی در ادامه با انتقاد از برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه شورا و شهرداری سنندج، گفت: شورا و شهرداری از سوی برخی‌ها بدون هیچ سند و مدرکی مورد اتهام قرار می‌گیرند که دور از انصاف است.

رئیس شورای شهر سنندج ادامه داد: معتقدیم مدیریت شهری نیاز به همراهی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها دارد و همراهی و همکاری بسیار خوب دستگاه قضا با مجموعه مدیریت شهری در سنندج تأثیر بسزایی در تحقق اهداف در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و دیگر معضلات شهری داشته است.

قوه قضائیه از ارکان اصلی نظام مقدس اسلامی است

فرهاد میمنت‌آبادی، دیگر عضو شورای شهر سنندج هم در این جلسه اظهار کرد: شهید بهشتی شخصیت جامعی بود که برکات زیادی برای کشور داشت و نامگذاری روز شهادت این شهید والامقام به عنوان روز قوه قضائیه نشان از اهمیت جایگاه این قوه دارد.

وی افزود: قوه قضائیه از ارکان اصلی و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و عملکرد این قوه به فرموده رهبر معظم انقلاب عیار سلامت جامعه است.

این عضو شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: هرچه قوه قضائیه مقتدر و ریزبین و مقید داشته باشیم به همان میزان جامعه سالم‌تر و زندگی برای مردم راحت‌تر خواهد بود.

میمنت آبادی ادامه داد: به واسطه شرح وظایف زیاد و گسترده‌ای که در مجموعه شهرداری وجود دارد، توقعات از این مجموعه زیاد بوده و به عنوان یکی از نهادهایی که عملکرد آن پیشانی نظام است، تلاش همه ما ارائه خدمت سالم و صادقانه به مردم است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات در شهرداری یک بعدی نبوده و همه جانبه است، به تعبیری شهرداری ویترین و پیشانی خدمت‌گذاری و خدمت رسانی حاکمیت بوده و نحوه عملکرد آن نقش مهمی در رضایتمندی جامعه دارد.

عضو شورای شهر سنندج با تاکید بر اینکه تحقق اهداف و برنامه‌های شهرداری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان نیازمند همراهی سایر دستگاه‌ها است، گفت: دستگاه قضا همواره پشتیبان و حامی مدیریت شهری در سنندج بوده که شایسته تقدیر است، توانمندی و اقتدار دستگاه قضائی موجب اقتدار نظام می‌شود.

نظر شما