شناسهٔ خبر: 67395833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان:

برق تمام مناطق شهری و روستایی گیلان وصل شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: در پی بارش باران شدید و وزش باد، ۱۰۰ فیدر برق فشار متوسط که در بعضی مناطق شهری و روستایی استان قطع شده بود با تلاش مختصصان شرکت توزیع نیروی برق گیلان وصل شده است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا حق‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارش باران شدید در گیلان از شب گذشته تا ساعت ۶:۰۰ امروز بعضی مناطق شهری استان دچار آب‌گرفتگی شد که با حضور و تلاش نیروی شهرداری و آتش‌نشانی مشکل آب‌گرفتگی رفع شد.

وی افزود: بارش شدید باران و وزش باد موجب برخورد سیم‌ها و سقوط شاخ‌های درخت روی آن‌ها و قطعی ۱۰۰ فیدر برق فشار متوسط در مناطق شهری و روستایی شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودسر، لنگرود، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، فومن، تالش و آستارا شد که با تلاش متخصصان شرکت توزیع نیروی برق گیلان، برق همه مناطق وصل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه بیشترین بارندگی در شهرستان‌های آستانه اشرفیه با ۱۴۱ میلیمتر و املش با ۱۳۷ میلی‌متر گزارش شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی بیشترین بارش در جلگه بوده است و اگر این میزان بارندگی در ارتفاعات می‌بارید مشکلات قابل توجهی ایجاد می‌شد.

حق‌بین تصریح کرد: چند مورد سقوط درخت و تابلوی تبلیغاتی در جاده‌های شهرستان‌های رشت و انزلی گزارش شد که با تلاش نیروهای امدادی از سر راه برداشته شده است و مسدودی مسیر رفع شد.

وی با بیان اینکه همه راه‌های مواصلاتی گیلان باز و تردد در آن‌ها در جریان است، گفت: تنها تردد در راه روستایی انبوه در شهرستان رودبار و روستاهای گیری و پرندان شهرستان رودسر به دلیل ریزش و سقوط سنگ با مشکل مواجه بوده و با تلاش نیروهای راهداری در حال بازگشایی است.

نظر شما