شناسهٔ خبر: 67395819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد

پیشرفت ۹۰ درصدی پل اتصال خیابان مهر به فرسان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: پل اتصال خیابان مهر به فرسان با هزینه پنج میلیارد تومان که سال گذشته آغاز شد، در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بتن‌ریزی پروژه انجام شده است.

صاحب‌خبر -

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه مساحت بافت فرسوده منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ۲۲۲ هکتار است که ۱۴ درصد از محدوده قانونی منطقه در بافت فرسوده قرار دارد، اظهار کرد: سال گذشته بودجه منطقه ۶۵۶ میلیارد تومان بود که ۱۱۳ درصد جذب منابع مالی داشتیم و در سال جاری نیز بودجه منطقه ۱۰، یک همت است.

وی افزود: این منطقه دارای ۱۷ محله است که با توجه به آسیب‌شناسی که رخ داده آسیب‌های متعدد عمرانی و خدماتی شناسایی شده و در طول سال اقدامات متعددی در راستای ارتقای کیفی بهبودی محلات انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اولین مرکز توانمندسازی بانوان در آینده نزدیک در محله حصه افتتاح می‌شود، تاکید کرد: فاز نخست طرح توسعه باغ بانوان طلوع به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع و هزینه ۵ میلیارد تومان سال گذشته اجرایی شد و فاز دوم این طرح نیز در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات خوبی برای ارتقای کیفی محله حصه انجام شده است، گفت: در این راستا بزرگترین پروژه شهری در مجاورت محله حصه شمالی گرفت و سال گذشته میدان شش‌راه که فرسوده و از نقاط گلوگاهی شهر بود و معضلات اجتماعی متعددی داشت، با آزاد سازی ۱۰ هزار مترمربع، میدان عروج به جای میدان شش راه با هزینه ۳۳ میلیارد تومان تملک و ۲۷ میلیارد تومان در بخش اجرا، احداث شد.

وی ادامه داد: احداث خیابان کوشش به طول ۵۰۰ متر دارای ۴ باند با ۵ میلیارد تومان اجرایی شد، همچنین پل اتصال خیابان مهر به فرسان با هزینه پنج میلیارد تومان که سال گذشته آغاز شد، تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بتن‌ریزی پروژه انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سال گذشته با همکاری خیران شهر، زمینی به مساحت ۲۶ هزار متر مربع در مجاورت محله حصه به شهرداری اهدا و از سال گذشته پارک بزرگ در مجاورت این محله احداث شد که امیدواریم موجب افزایش شادی و نشاط محله شود.

نظر شما