شناسهٔ خبر: 67395760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری:

راه شهدای خدمت نباید کم‌رهرو شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو گفت: فردا روز امتحان الهی است و با انتخاب خود نخواهیم گذاشت، راه شهدای خدمت کم‌رهرو شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در مراسم چهلم شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای هفتم تیر اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد کسانی که با خون شهدا جنگیدند، آب به آسیب دشمن ریختن و امید را در دل دشمن زنده کردند، بار دیگر حاکم شوند.

وی افزود: در این مراسم آمده‌ایم به شهید رئیسی بگوییم که ما هستیم و اجازه نخواهیم داد راهی که شروع کردی، کم‌رهرو و کم‌رنگ شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که نباید راه شهدای خدمت کم رهرو شود، ادامه داد: ما همیشه در معرض امتحان‌های الهی هستیم و فردا یکی از روزهای امتحان است، خداوند و شهدا فردا نظاره‌گر ما هستند، مشارکت جدی یعنی نه‌تنها خودمان بلکه سایرین را هم به رأی دادن و هم انتخاب اصلح ترغیب کنیم، یعنی کسی را انتخاب کنیم که با ویژگی‌های که رهبری فرمودند، تطابق داشته باشد.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: شما مردم در طول ۴۵ انقلاب اسلامی امتحانات مختلفی را پشت سر گذاشتید و فردا هم از این امتحان بزرگ و مهم یعنی انتخابات غافل نخواهید شد.

نظر شما