شناسهٔ خبر: 67395736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاد حوزه‌ودانشگاه: شهید رئیسی مرد مقاومت بود

بجنورد- ایرنا_ نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیت الله رییسی مرد مقاومت و سازش بود و مردانه ایستاد و مورد محبوب و تجلیل مردم ایران قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی روز پنجشنبه در مراسم اربعین شهدای خدمت و سالروز شهادت آیت االه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در بجنورد اظهار کرد: شهید رئیسی سعه صدر داشت و مخالفان را تحمل می کرد با عزم استوار، پشتکار و جدیت کارها را با موفقیت پیش برد.

وی با اشاره به ویژگی ها آیت الله بهشتی افزود: ایشان عالمی فرزانه، دوراندیش، تیزبین، صادق و بااخلاص بود که عمر گرانبهایش را برای پیشبرد فرهنگ صحیح و واقعی اسلام صرف کرد.

نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان اضافه کرد: بهشتی با پیروزی انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی صرف و با کجروی ها مبارزه کرد، آماج حملات دشمنان دانا و دوستان نادان قرار گرفت و به شهادت رسید.

استاد حوزه‌ودانشگاه: شهید رئیسی مرد مقاومت بود

آیت الله رییسی جایگاه ایران را در جهان تثبت کرد

استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این آیین گفت: آیت الله رییسی جایگاه ایران را در جهان تثبت کرد و ایران در دوره رییس جمهور شهید جایگاه خود را در بین کشورهای جهان پیدا کرد.

محمدرضا حسین نژاد یادآور شد: اخلاص، مجاهدت، تلاش‌گری، خستگی‌ناپذیری، فسادناپذیری و خدمتگزاری به مردم از ویژگی‌های شهید رئیسی بود که ماحصل خوبی در جامعه داشت.

وی افزود: شهید رئیسی با عملکرد خود شاخص‌های یک رئیس جمهور اصلح را به همه نشان داد رئیس جمهور آینده باید این شاخص‌ها را در خود تقویت و در امور اجرایی کشور به کار گیرد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه خستگی ناپذیری شهید رئیسیف وی را به رئیس جمهور میدانی و نه رئیس جمهور پشت میزنشین تبدیل کرده بود اضافه کرد: ملت ایران از رئیس جمهور آینده این کشور انتظار دارند همچون شهید رئیسی برای اقتدار و پیشرفت کشور با تمام توان تلاش کند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در تشییع شهید رئیسی صحنه قدردانی ملت از این مسئول خدمتگزار بود ادامه داد: مردم در تشییع پیکر شهید جمهور و شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که قدردان مسؤولان صادق و خدمتگزار خود تحت هر شرایطی هستند.

حسین نژاد در ادامه با اشاره بر حضور پر رنگ مردم در انتخابات پیش رو گفت: ملت ایران در عرصه‌های مختلف همواره پشتیبان نظام و مسئولان خود بودند و امیدواریم با حضور پر رنگ خود در انتخابات پیش رو بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم.

به گزارش ایرنا، مراسم اربعین شهدای خدمت و سالروز شهادت آیت االه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

نظر شما