شناسهٔ خبر: 67395732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خبر داد:

آموزش پنج هزار نفر در کارگاه‌های محله محور مدیریت مصرف برق

ایلام- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از آموزش آموزش پنج هزار نفر در کارگاه‌های محله محور مدیریت مصرف برق با همکاری سازمان بسیج این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ولی الله ناصری ابراز کرد: در این کارگاه های آموزشی، کارشناسان حوزه توزیع برق استان با همکاری سازمان بسیج در سطح محلات حضور یافته و در خصوص نحوه صحیح و مدیریت مصرف برق آموزش های لازم را به خانوارها ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه سال گذشته این کارگاه‌ها در تمامی محله‌های استان با راهبری سازمان بسیج و حضور کارشناسان صنعت برق استان برگزار شد، افزود: در سال گذشته در این برنامه حدود سه هزار نفر با راهکارهای نوین مدیریت مصرف و مشوق‌های صنعت برق برای عبور از پیک مصرف آشنا شدند.

ناصری با بیان اینکه امسال این دوره‌های آموزشی برای پنج هزار نفر برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر تبیین الگوهای مصرف بهینه، اطلاع رسانی پویش بزرگ "با انرژی" نیز از موارد مورد بحث در این کارگاه‌های آموزشی است.

آموزش پنج هزار نفر در کارگاه‌های محله محور مدیریت مصرف برق

وی خاطرنشان کرد: امسال در قالب پویش با انرژی با همراهی بخش های مختلف، در حوزه های تبلیغات محیطی، صدا و سیما، نهادها، دستگاه های اجرایی، حوزه های اداری، استانداری ها، فرمانداری ها، سپاه و بسیج، دانش آموزان در بستر شاد و سایر سازمان ها، در خصوص فرهنگ سازی به صورت محله محور اقدام می شود و از مردم برای کاهش انرژی به میزان ۱۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ دعوت می شود و برای این کاهش مصرف نیز با قرعه کشی، جوایزی ارزنده ای نیز برای همشهریان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: عبور از پیک مصرف برق در این استان نیازمند همراهی مشترکان است.

به گزارش ایرنا، به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، نزدیک به ۲۷۰ هزار مشترک برق در حوزه های مختلف در استان ایلام وجود دارد که در حوزه خانگی پرمصرف ترین مشترکین در مناطق گرمسیری استان قرار دارند.

نظر شما