شناسهٔ خبر: 67395402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردیس شهید آیت الله رییسی در کرمان رونمایی شد

کرمان - ایرنا - طی مراسمی از سردیس شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی با حضور جمعی از مسئولان در میدان شورای کرمان رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردیس شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی، همزمان با اربعین شهدای خدمت به همت شهرداری کرمان در محل میدان شورا نصب و رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این آیین گفت: از شورای شهر و شهرداری کرمان باید تقدیر کنیم که این کار ارزشمند را انجام دادند تا سالها ماندگار باشد و به پاس خدمات یک شخصیت بزرگ از فرزندان نظام و انقلاب و رهبری در جایگاه ریاست جمهور عمر خودش را وقف خدمت به مردم کرد و با استفاده از مبانی دینی و اخلاقی بهترین وجه خدمت رسانی را به تصویر کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: این جریان همیشه به وسیله انسان هایی که شیفته عدالت هستند هم در کشور ما و هم در کشورهای اسلامی به وسیله شخصیت هایی که اعتقادات مذهبی ما را دارند، ادامه دار باشد.

وی با بیان اینکه کرمان شهر مقاومت و شهید سلیمانی نماد ایثار است تصریح کرد: مردم کرمان معروف به کریمان هستند و انسان های با شرف، با معرفت و شخصیت هایی برجسته تربیت کردند، که نشان می دهد در معرفت، شناخت و احترام به شخصیت هایی که فدایی ملت می شوند پیشتاز هستند.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: نصب سردیس شهید رییسی در جایی که نشانه هایی از شهید سلیمانی هم وجود دارد پیوند ارزشمند بین این ۲ شخصیت بزرگ است که برای نسل های آینده پیام دارد.

نظر شما