شناسهٔ خبر: 67395330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تامین امنیت آراء راهبرد مهم سپاه کربلا مازندران

سید نوید ساداتی

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ و سرنوشت‌ساز یعنی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش رو، گفت: تامین امنیت صندوق‌های آرای انتخابات راهبرد مهم ماست که در همدلی و هم‌افزایی کامل با همکاران فراجا، این مهم عملیاتی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سردار سیاوش مسلمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تامین امنیت ۴۷ درصد صندوق‌ها در استان مازندران به عهده سپاه کربلا است، تصریح کرد: از مجموع ۳۲۲۸ صندوق رای در استان، تامین امینت ۱۵۰۰ صندوق به بسیج و سپاه کربلا واگذار شده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه ۴۵۰۰ نفر از نیروهای بسیجی و پاسداران سپاه کربلا به صورت مستقیم در شعب و مکان‌های سیار اخذ رای تامین امنیت صندوق‌ها را برعهده دارند، خاطرنشان کرد:  ۱۰ هزار نفر از پاسداران و بسیجیان عضو گردان‌های امنیتی و عملیاتی سپاه کربلا برای پیشگیری، پایش، تامین امنیت پایدار و مقابله با هر گونه تهدید احتمالی در سراسر استان سازماندهی شده‌اند و در آمادگی کامل به سر می‌برند. 

فرمانده سپاه کربلا در پایان با بیان اینکه برنده واقعی انتخابات خود مردم هستند، خاطرنشان کرد: هر نامزدی که با آرای مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود برای ما قابل احترام بوده و خود را موظف می‌دانیم در راستای اعتلاء ایران اسلامی و آسایش و رفاه آحاد مردم همراه و در کنار رئیس‌جمهور چهاردهم باشیم.

انتهای پیام

نظر شما