شناسهٔ خبر: 67395122 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۷ تیر+ جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ روند ثابتی دارد و تنها قیمت سه محصول پژو با نوسان روبه‌رو است.

پژ و ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش ۲۸ میلیون تومانی رکورد افزایش قیمت محصولات داخلی را شکست و به قیمت ۹۱۲ میلیون تومانی در بازار عرضه شد.

دو محصول دیگر پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما نیز با رشد ۲۶ میلیون تومانی و پژ و۲۰۷ دنده‌ای پانوراما با رشد ۱۷ میلیون تومانی به ترتیب به قیمت یک میلیارد و پنج میلیون تومان و دیگری به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت خورویی تارا اتوماتیک v۲ نیز با افزایش قیمت چشمگیر ۲۳ میلیون تومانی به قیمت ۹۵۸ میلیون تومانی در بازار خودرو عرضه شده است.

سورن پلاس فول، خودروی پرطرفدار ایران خودرو امروز با افزایشی ۱۷ میلیون تومانی ۷۴۰ میلیون قیمت‌گذاری شد.

همچنین سورن‌پلاس (ESP) با افزایش قیمت هشت میلیون تومانی، در بازار آزاد به قیمت ۷۵۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاین‌مکس بنزینی تک محصول وارداتی ایران‌خودرو و نخستین سری محصول وارداتی شاین مکس به ایران، با نوسانی کمتر نسبت به تولیدات داخلی وبه قیمت یک میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان روبه‌رو بوده است.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۵ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۰۹ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۹۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۴۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۱۹ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۲۰ میلیون تومان، تارا دستی ۷۷۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۵۸ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۸ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۷ تیر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز امروز روند ثابتی دیده می‌شود و تنها دو محصول هایما با کاهش و افزایش قیمت، نمودار محصولات مونتاژی این شرکت را شکسته است.

هایما S۵ جدید با افزایش دو میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و از دیگر محصولات مونتاژی هایما S۸ با افول شش میلیون تومانی در بازار معامله می‌شود.

پیکاپ از محصولات جذاب و ویژه مونتاژی شرکت ایران خودرو، با حفظ ثبات نسبت به روزهای گذشته امروز روند پایدار و ثابتی را سپری کرده است و پیکاپ فوتون بنزینی و پیکاپ فوتون دیزل به ترتیب به قیمت دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۱۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۴۵ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) سه میلیارد تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۰۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۷ تیر+ جدول

نظر شما