شناسهٔ خبر: 67394332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام‌ جمعه‌ و استاندار ایلام از مردم برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کردند

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان، امام‌ جمعه‌ و استاندار ایلام در پیام مشترکی، اقشار مختلف مردم استان را برای حضور گسترده در انتخابات هشتم تیر دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، متن پیام مشترک حجت‌الاسلام، الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان، امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام به شرح زیر است:

"بسم‌الله الرحمن الرحیم

«حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است؛ البته انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانون‌گذاران، مجریان قانون یا اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند.»
رهبر معظم‌انقلاب (مدظله‌العالی)

مردم شریف، آگاه و همیشه در صحنه‌ی استان ایلام؛ انتخابات از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد حضور حماسی و افتخارآفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم.

موقعیت‌شناسی مردم شریف و همیشه در صحنه‌ی استان ایلام در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) برای حضور و مشارکت گسترده در انتخابات، الگو و زبانزد خاص و عام بوده و بیان‌گر علاقه‌مندی مردم به اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی است.

تاریخ و تجربه عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد هر زمان مردم در صحنه بوده‌اند شاهد توفیقات و دستاوردهای بی‌بدیل و تاریخی بوده‌ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش‌رو، موفق و دشمنان این نظام مقدس را در اعمال نقشه‌های شوم و ظالمانه‌شان بیش از پیش مأیوس و ناامید بسازد.

به یقین عرصه‌ی انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت‌مدار و ایثارگر است که در بیش از چهار دهه‌ی پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، به ندای امام‌راحل (ره) و رهبر فرزانه‌ی انقلاب (مدظله‌العالی) لبیک گفته و با تمسک به آیه‌ی شریفه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم» با شرکت در انتخابات متعدد که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی‌نظیر است، سرنوشت خود را رقم زده و از انقلاب، کشور و نظام مردم‌سالاری دینی خود پاسداری کرده‌اند.

اکنون که چهل روز از شهادت رئیس‌جمهور و همراهان شهیدش می‌گذرد و در آستانه‌ی انتخابات زودهنگام اما مهم و سرنوشت‌ساز چهاردهمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری در روز جمعه هشتم تیر قرار گرفته‌ایم، از همه‌ی آحاد مختلف مردم سلحشور و شریف استان ایلام دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح و شایسته، حق تعیین سرنوشت خود را به منصه ظهور رسانده و امکان تسریع در پیشرفت همه‌جانبه کشور را فراهم کنند.

بدون شک حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب عزت، اعتلا، سربلندی و سرافرازی کشورمان در اقصی نقاط دنیا است.

در پایان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید جمهور، توفیق و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف استان ایلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنیم. "

نظر شما