شناسهٔ خبر: 67393799 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تولیت آستان قدس رضوی: تروریستی اعلام کردن سپاه، نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است

تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی را نشانه اوج خباثت و وقاحت دشمنان ملت ایران دانست.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان رضوی، با اشاره به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی کشور کانادا، اظهار کرد: دولت خبیث کانادا در برابر وحشی‎گری‎‌های ارتش کودک کش رژیم صهیونیستی و کشتار بی‌‏رحمانه ده‌ها هزار مرد و زن و کودک بی‌‎گناه و بی‌‎دفاع غزه سکوت کرده‌ و در عین حال نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران که قهرمان مبارزه با تروریسم است را تروریست اعلام می‌کند، این نشان دهنده اوج خباثت، وقاحت، بی‌‎حیایی و بی‌‎رحمی دشمنان ملت ایران است.

وی افزود: اینکه نهاد مردمی و مقدس سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار می‌‏دهند و از ارتش جنایتکار و آدمکش صهیونیستی دفاع می‌کنند، نشان می‌‎دهد ملت و کشور ایران چه دشمنان بی‌‎رحم و خبیثی دارد؛ رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی روی هیتلر را سفید کرده است.
تولیت آستان قدس رضوی ابراز کرد: شرکت نکردن در انتخابات موجب خوشحالی این خبیثان خواهد شد، کدام انسان با وجدانی خوشحالی این ظالمان را می‌‎پسندد؟ به هر میزان مشارکت در انتخابات کمتر باشد، رژیم صهیونیستی خوشحال‎‌تر می‌‎شود.
وی انتخابات را یکی از ارکان مهم جمهوری اسلامی دانست و ابراز کرد: یکی از اولین اقدامات امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات بود؛ انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است و امام خمینی(ره) در تمام مراحل برپایی نظام اسلامی به آرا و انتخاب مردم مراجعه ‎کردند.
حجت الاسلام والمسلمین مروی با ذکر نمونه‌هایی تاریخی از دفاع امام راحل و رهبر معظم انقلاب از حق رأی مردم، محور اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری را اصالت آرای مردم و فصل الخطاب بودن قانون معرفی و تصریح کرد: امام و رهبری به رأی مردم اعتقاد دارند و هرچه غیر از این باشد خلاف نظر ایشان است.
وی با بیان اینکه آنچه به اذن الهی موجب وقوع انقلاب شد و نظام مقدس اسلامی را تاکنون حفظ کرده است، مردم بوده‌اند؛ تصریح کرد: شورای نگهبان در جایگاهی بی‌‎بدیل و بی‌‎نظیر است، شورای نگهبان حافظ شرعیت و مشروعیت قوانین و منطبق بودن قوانین بر قانون اساسی و صیانت از آرا و انتخابات مردم بوده که این مسئولیت بسیار سنگین و مهم است.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه شورای نگهبان امانتدار آرای مردم است، ابراز کرد: صدور حکم «رأی مردم حق الناس است» از سوی مقام معظم رهبری، نشان دهنده نگاه عمیق معظم‌له به حقوق بشر و حقوق مردم است؛ سخنی بالاتر از این برای دفاع از آرای مردم نمی‌‎توان بیان کرد.
در ابتدای این دیدار، هریک از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و گزارشی از فعالیت‌های این هیئت‌ و تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری هرچه بهتر چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی ارائه کردند.

نظر شما