شناسهٔ خبر: 67392549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کلنگ‌زنی دادسرای فردیس با هدف توسعه زیرساخت‌های دادگستری

رئیس کل دادگستری استان البرز کلنگ احداث ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب فردیس را بر زمین زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین فاضلی هریکندی صبح امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در آئین کلنگ‌زنی ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب فردیس با اشاره به مشکلات زیرساختی دادگستری کل استان البرز، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان البرز به عنوان آخرین استان کشور تشکیل و ایجاد شد از ابتدا بدون ساختارهای متناسب استان بود و همین موضوع مشکلاتی را برای دستگاه‌های اجرایی و به ویژه دستگاه قضائی ایجاد کرده است.

وی افزود: شهرستان فردیس نمودی از ترکیب مختلف جمعیتی استان، تنوع فرهنگی و اجتماعی است که از آن با عنوان «البرز کوچک» یاد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: این شهرستان به واسطه اینکه پرجمعیت‌ترین شهر استان پس از کرج است، نیازمند زیرساخت‌های متناسب به منظور ارائه خدمات مطلوب قضائی به مردم و جمعیت رو به رشد این منطقه است که به این منظور گزارش توجیهی تهیه و پیگیری‌های لازم توسط دادگستری کل استان انجام شد.

فاضلی هریکندی اضافه کرد: در جریان سفر سال گذشته با نظر مساعد رئیس قوه قضائیه، ایجاد این مجتمع قضائی مورد موافقت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از انجام مقدمات لازم از جمله اخذ زمین مناسب و تهیه و تصویب نقشه ساختمان از امروز احداث این مجتمع که تأثیر مهمی در افزایش فضای فیزیکی مورد نیاز برای شعب قضائی در شهرستان فردیس خواهد داشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: این ساختمان با زیربنای حدود ۴۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه احداث می‌شود و محل استقرار دادسرای عمومی و انقلاب فردیس خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات خاص در اختیار رئیس قوه قضائیه، اعتبارات استانی و عمومی تأمین شده است و زمین نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار شد که جا دارد از توجهات رئیس قوه قضائیه، استاندار و همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تشکر کنم، امیدواریم این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

نظر شما