شناسهٔ خبر: 67392231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تسلیت جامعه ورزشی و فرهنگی برای درگذشت پیشکسوت عکاسی اصفهان

اصفهان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و باشگاه‌های ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت استاد سید عبدالله هاشمی‌نسب پیشکسوت عکاسی و رسانه اصفهان را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان درگذشت پیشکسوت هنر عکاسی این خطه را تسلیت گفت و افزود: مرحوم سید عبدالله هاشمی استاد مسلم هنر عکاسی عمر با برکتش را در خدمت این خاک مقدس به هنرمندی گذراند. اصفهانی که از دریچه دوربین استاد به تصویر کشیده شد، نسل به نسل در تاریخ به یادگار خواهد نشست.

سید مهدی سیدین‌نیا افزود: او عشق و مهرش به خاک وطن را هنرمندانه در آثار و در زندگی اش به اثبات رساند؛ درگذشت این استاد هنرمند را به جامعه هنری تسلیت عرض نموده و در ایام متبرک به نام نامی حضرت علی علیه السلام برای روح بلندش رحمت و غفران الهی طلب میکنیم .

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز با تسلیت درگذشت استاد هاشمی‌نسب به جامعه رسانه‌ای و ورزشی نوشت: باشگاه سپاهان افتخار داشت در سال‌های اخیر میزبان گنجینه آثار وی در موزه خود باشد. یاد و خاطره این استاد گرانقدر تا همیشه همراه خانواده بزرگ سپاهان است و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی‌ و برای خانواده معزز و بازماندگان وی صبر و اجر مسالت داریم.

در پیام باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان نیز آمده است: استاد هاشمی در همه دوران عمر پربارش با عشق به ایران، فرهنگ، تاریخ و سربلندی ورزش این آب و خاک زیست؛ به احترام این چهره ماندگار و پیشکسوت شریف رسانه از جای بر می‌خیزیم و صمیمانه ترین درودهایمان را به روان پاکش نثار می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، استاد سید عبدالله هاشمی‌نسب، عکاس پیشکسوت اصفهانی ۲ روز پیش در ۹۳ سالگی بر اثر بیماری و کهولت سن چشم از جهان فروبست.

این عکاس از ۲۰ سالگی پا به عرصه رسانه و مطبوعات گذاشت و از وی آثار عکس ماندگاری در حوزه های تاریخی، مطبوعاتی و ورزشی استان اصفهان بر جای مانده است.

نظر شما