شناسهٔ خبر: 67392227 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجرای پویش به عشق علی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

پویش مردمی «به عشق علی (ع)» با هدف ثبت نام از مردم خیر و نیکوکار برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان همزمان با دهه امامت و ولایت اجرا شد. پویش مردمی «به عشق علی (ع)» با هدف ثبت نام از مردم خیر و نیکوکار برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان همزمان با دهه امامت و ولایت اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: پویش «به عشق علی» به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در پویش به عشق علی ۱۸۹ حامی جدید به حامیان ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزوده شد،تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

مبشری بیان کرد: در طرح ملی و خداپسندانه اکرام ایتام و محسنین، خیران حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برعهده می گیرند و ماهیانه مبلغی در حد توان به آنها کمک می کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در استان را ۸۵۰۰ نفر اعلام و بیان کرد: ۱۶ هزار و ۲۸۴ حامی خیر و نیکوکار سرپرستی این فرزندان را برعهده دارند.

انتهای پیام

نظر شما