شناسهٔ خبر: 67392076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بیانیه ۷۵۲ حقوق‌دان کرمانشاهی برای حضور حداکثری در انتخابات

۷۵۲ حقوق‌دان انقلابی از استان کرمانشاه برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه صادر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ۷۵۲ حقوق‌دانان از استان کرمانشاه برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری بیانه صادر کردند. در متن این بیانیه آمده است:

«إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ

انتخابات، تجلی ظهور اراده ملت در تعیین سرنوشت خود و دلیلی متقن بر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است. آحاد مردم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف به نحو چشمگیری در تحکیم مبانی انقلاب نقش مؤثر خود را ایفا نموده و این امر مایه مباهات و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران و از سوی دیگر خاموش نمودن کورسوی نفاقی است که دشمن زبون پیوسته در مقام القای آن است.

حضور حداکثری ملت فهیم ایران در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آگاهانه نامزد مدنظر در روز آدینه هشتم تیرماه پیش رو مشتی محکم بر سیاست‌های خبیث‌آلود استکبار جهانی و بدخواهان ملت شهیدپرور ایران است که قطعاً در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

به این منظور بیانیه ۷۵۲ نفر از حقوق‌دانان انقلابی استان کرمانشاه از عموم مردم شریف ایران و به ویژه ملت فهیم و حماسه‌ساز کرمانشاه و حقوق‌دانان و حقوق‌یاران خواستار است که با حضور پرشور و قدرتمندانه در انتخابات هشتم تیر در لبیک به ندای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، این حضور را که موید تبلور بلوغ سیاسی و مستندی دیگر بر شکوه، عزت و آبروی بین‌المللی کشور در معادلات جهانی و تحکیم امنیت و آرامش پایدار است به منصه ظهور رسانند.»

نظر شما