شناسهٔ خبر: 67392073 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس هیات بازرسی انتخابات ریاست جمهوری تهران:

تخلفات انتخاباتی را به سامانه ۴۵۵۰۰ گزارش کنید

رییس هیات بازرسی انتخابات ریاست جمهوری تهران: رییس هیات بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استان تهران از شهروندان این استان خواست تا تخلفات انتخاباتی را به سامانه تلفنی ۴۵۵۰۰ گزارش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اسداله تقی زاده روز پنجشنبه در جلسه بازرسین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران گفت: طبق قانون تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه ۷ تیرماه) ممنوع بوده و شهروندان استان تهران در صورت مشاهده هرگونه تخلفات تبلیغاتی نامزدها حتما موارد را از طریق تماس با تلفن ۴۵۵۰۰ هیات بازرسی انتخابات استان تهران مطرح کنند.

 وی ادامه داد: در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (جمعه ۸ تیرماه) اقدامات خوبی صورت گرفته و تلاش داریم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات لازم، انتخاباتی منظم و به دور از حاشیه برگزار کنیم.

تقی زاده اظهار کرد: شهروندان استان تهران می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق تماس با شماره ۴۵۵۰۰ با پیش‌شماره ۰۲۱ (از امروز ۷ تیرماه ) تا پایان روز رای گیری به این هیات اطلاع رسانی کنند.

تقی زاده همچنین رعایت بی طرفی را مهمترین ویژگی بازرسان عنوان کرد و افزود: رویکرد هیات بازرسی استان و شهرستان‌های تابعه تلاش برای اجرای مطلوب انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم است.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران افزود: بازرسان به منظور تضمین حسن جریان، صحت و اجرای مطلوب، سلامت و صیانت از آرای مردم در روند برگزاری انتخابات در استان تهران ماموریت دارند و تمهیداتی اندیشیده شده تا به هیچ عنوان روز رای گیری در محل شعب اخذ رای تبلیغات محیطی له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری صورت نگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما