شناسهٔ خبر: 67391796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد

بهره‌برداری از ۳۲۰۰ کلاس درس استان کرمان در دولت سیزدهم در استان کرمان

فاطمه افضلی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بهره‌برداری از ۳۲۰۰ کلاس درس در دولت سیزدهم در استان گفت: در دولت سیزدهم روزانه سه کلاس درس در استان کرمان ساخته یا افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

رضا رضایی امروز هفتم تیرماه در دیدار با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان با اشاره به فعالیت ۱۰۱۷ روز خدمت بی منت دولت سیزدهم از هدیه بیش از ۳۲۰۰ کلاس درس در این دولت به دانش آموزان استان خبر داد.

وی با تقدیر از همکاری و همراهی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در زمینه مستندسازی املاک آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش استان کرمان با اخذ ۳۸۶ سند در سال ۱۴۰۲ در این زمینه در کشور پیشگام است که نشان از همکاری و همدلی اداره کل ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن استان بر اساس تفاهمنامه منعقد شده دارد.

رضایی گفت: شهرستان‌های زرند، جیرفت و رودبار جنوب و آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در زمینه اخذ سند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم استان را به خود اختصاص داده‌اند که در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان از عوامل اجرایی اخذ سند املاک آموزش و پرورش تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از نیمی از املاک آموزش و پرورش استان سند ندارند و این در حالی است که تعداد ۱۰۰۰ ملک از این املاک هم در سه سال اخیر مستند شده، بر استمرار و پیگیری جدی در زمینه اخذ سند برای املاک فاقد سند آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تفاهمنامه سه جانبه با بنیاد مسکن و ثبت اسناد کشور کار مستندسازی را تسهیل کرده، گفت: نسبت به املاک آموزش و پرورش که بخش برزگی از آن را خیرین اهدا کرده‌اند، باید حساسیت به خرج دهیم.

انتهای پیام

نظر شما