معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه مسیر سیاه منصور به میانرود در دزفول را تشریح کرد.
![آخرین وضعیت اجرای پروژه مسیر سیاه منصور به میانرود در دزفول](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/egDA7WPowY5d/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLEXkqWIi3XQE/%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DB%8C%D8%B2%D8%AF+%D8%B7%D8%A8%D8%B3.jpg)
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه مسیر سیاه منصور به میانرود در دزفول را تشریح کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رحمان بهرامی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در مسیر سیاه منصور به میانرود در دزفول اظهار داشت: در خصوص مسیر سیاه منصور به میانرود نیز پیگیر هستیم. اداره کل راه و شهرسازی، دو پروژه ۵ کیلومتری از چهارراه آوج به سمت پل کهزاد و قطعه یک و نیم کیلومتری از پل صفی آباد تا چهارراه آوج دارد که ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه ها موردنیاز است.
بهرامی یادآور شد: قطعه یک و نیم کیلومتری پل صفی آباد تا چهارراه آوج نیاز به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد. این محور از محل طرح ملی پاشنه زاگرس ابلاغ شده و برنامه این است با تکمیل آوج به میانرود، کریدور تکمیل و به شریان شوشتر دزفول اضافه شود.
وی با اشاره به اینکه طرح تعریض سه راهی جاده سیاه منصور در راستای کاهش سوانح رانندگی انجام می شود، اظهار داشت: به دلیل کم عرض بودن سه راهی جاده سیاه منصور تعریض این جاده در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گرفت.
وی افزود: جاده مذکور در حال حاضر حدود شش متر عرض دارد که با تکمیل عملیات تعریض به ۱۰.۵ متر افزایش خواهد یافت.
بهرامی گفت: با توجه به تردد اهالی روستاها و کامیون های حامل شن و ماسه تعریض این جاده می تواند گام مهمی در جهت جلوگیری از حوادث رانندگی در این جاده باشد.
نظر شما