شناسهٔ خبر: 67390893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

طی حکمی از طرف مدیرکل کانون

کارشناس مسئول کانون همدان منصوب شد

طی حکمی از طرف مدیرکل کانون همدان اعظم کیانی به عنوان کارشناس مسئول امور فرهنگی- هنری و آفرینش‌های ادبی کانون همدان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر، مدیر کل کانون پرورش فکری در حکمی، اعظم کیانی را به عنوان کارشناس مسئول امور فرهنگی- هنری و آفرینش‌های ادبی کانون همدان منصوب کرد.

متن حکم دکتر معصومه ابراهیمی‌هژیر به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

پایه فکری اساسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید مسائل انقلاب باشد. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

همکار گرامی

نظر به شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان کارشناس مسئول امور فرهنگی- هنری و آفرینش‌های ادبی کانون استان همدان منصوب می‌شوید.

سیاست‌های برنامه‌ای سال 1403 بر پایه مرکزمحوری، نوجوان‌محوری و مخاطب محوری است. انتظار می‌رود در چشم‌انداز کانون پرورش فکری توجه، نظارت و رسیدگی ویژه به اجرای طرح ملی کانون- مدرسه، مراکز الگو، کانون‌یاران، حلقه‌های میانی و مردمی، یاریگران زندگی، ترویج فرهنگ اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت، برنامه‌های مناسبتی ملی و مذهبی، هنرهای تجسمی، سرود و نمایش، شاداب‌سازی مراکز و دوره‌های تربیت مربی داشته باشید.

در این راه رسالت اصلی ما ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ایجاد فضای تربیتی مناسب برای کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها و اولیای تربیتی مدارس با توجه به ارزش‌های دینی، آرمان‌های انقلاب و هویت ایرانی- اسلامی مورد تأکید است که از شما انتظار می‌رود با توجه به سوابق و تجربیاتی که در طول سال‌ها فعالیت در کانون پرورش فکری کسب کرده‌اید در این مسیر باعث رشد و بالندگی کانون، همکاران و اعضا شوید.

  آروزی موفقیت و بهروزی در زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر (ع) را دارم.

از سوابق اعظم کیانی می‌توان به مربی نمونه و برگزیده (اوریگامی، نشریه نگاری، کاردستی، کتابسازی) در بین مربیان مراکز کانون، عضو کمیته فرهنگی شهرستان و ناظر برنامه‌های فرهنگی شهرستان ابوموسی در سال‌های 86 الی 93، دبیر جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی از قربان تا غدیر در سالهای 92 و 93 شهرستان ابوموسی،طراح و مجری طرح‌های کتابخوانی درخت دانش، راه سبز در سال های 91 و 92، برگزیده طرح کتابخوانی درخت دانایی در سال 94 و 96 و چندین دوره داوری مسابقات کتابخوانی و ...اشاره کرد.


 

نظر شما